bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- makarna süzmek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- kitap okumuyusan entry girme2
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bugün de meme atan olmaması13
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- lucas luthor2
- iş kadını yazarlar6
- kaçak çay2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- oyuncu2
- gocu abi2
- futbol9
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- meloş nerede sorunsalı5
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gocu bey meh meh bey birader4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- amazon com tr2
--spoiler--
ilgi manyağı, gereksiz, dinci bir yobaz, pedofili, şizofren, ergen, troll... * öyle diyorlarmış hakkımda.
dışarıda yağmur yağıyormuş bi' fizikçi, bi' kimyacı, bi' jeolog köydeki bir çobanın evine sığınmışlar. ortada, taşların üstüne oturtulmuş bir soba varmış. sobanın altına niye çobanın taş koyduğu hakkında hepsi de kendi açısından bilimsel bir cevap sunmuş. çobanın cevabını çok merak ederlerken, çoban odaya girmiş ve soruyu sorduklarında şu cevabı vermiş:
-boru kısa geldi de ondan...
işte bu kadar basit bir cevabı vardır burada olmamın. buraya eğlence, keyif için geliyoruz. bu kadar basit. saçma sapan bir ton atıp tutmak boş.
kafayı dinle bozdu diye islam gibi dinleri eleştirmesi deniliyorsa bonzai kafasına sahip müslümanların eleştirisine ve hışmına uğrayandır.
islam'ın ilk ortaya çıkışı katliam dolu.
islam'ın yayılması katliam dolu.
islam'ın günümüz resmi katliam dolu.
ama islam hümanizm dini, bu söylemler bir yerlerden tanıdık geliyor ama...
ben judaizm dininden nefret etmiyorum; islam ve hristiyanlık gibi semavi dinlerden nefret ediyorum. allah'tan değil; melek, cin v. s. den değil. o dinin teşvik ettiği sapık insan muamele mantığından ve buna benzer tonlarca iğrenç yaşam dayatmasından nefret ediyorum. geçmişte yaşanan onlarca şeyin sebebi bu. deneysel tarih açısından bakarsak, islam kaybetti. diğer semavi dinler gibi...
hipermetrop veya miyop değilim, tarihin kanlı sayfaları o kadar kanlı ki okuyamıyorum!
not: 1400 yıldır cinlere, bilimum deli saçmalarına inanan bir zihniyetin ürünü zatın aklına hiç deliliğe yakın olduğu fikri gelmedi. yok nevrotik bozukluk falan... beni görünce imanının kimyasını bozdum ki psikolojik tahlil verilerim vahiyle indi galiba, ilginç. kendisi gibi olan insanlar ciddiye alınacak bir şeye sahip olmadığı için trollüyorum efendim. bu kadar mı ciddiye alınıyor her dediğim... güzel duygu bu da ama.
hakaret mi edeyim, söveyim mi, istenen bu mu? nasıl bir zihniyettir bu ya... bilerek bu o tür entryler giriyorum, çünkü karşımdakini tanıyorum. hangi dindar müslüman, cemaat ateist olduğunu öğrendiği bir öğrenciye yardımda bulunmuş... bırakın bu insan haklarına göre yaşıyoruz ayaklarını. bari kendinizi kandırmayın, hadi inandığınız allah'ı kandırdığınızı düşünüyorsunuz da.
--spoiler--
cemaatlerde islam iyiliğin kaynağı diye beyni yıkananların, islami algı oyunlarıyla ortadoğu denen cehennemin bok içinde yok oluşa gittiğini göremeyenlerin eleştirdiği yazar. o kadar beyinleri yıkanmış ki cinlere v.s. inanmayı bilimsel görecek kadar. * kahvehaneye zannediyorlar kendilerini.
ilgi manyağı, gereksiz, dinci bir yobaz, pedofili, şizofren, ergen, troll... * öyle diyorlarmış hakkımda.
dışarıda yağmur yağıyormuş bi' fizikçi, bi' kimyacı, bi' jeolog köydeki bir çobanın evine sığınmışlar. ortada, taşların üstüne oturtulmuş bir soba varmış. sobanın altına niye çobanın taş koyduğu hakkında hepsi de kendi açısından bilimsel bir cevap sunmuş. çobanın cevabını çok merak ederlerken, çoban odaya girmiş ve soruyu sorduklarında şu cevabı vermiş:
-boru kısa geldi de ondan...
işte bu kadar basit bir cevabı vardır burada olmamın. buraya eğlence, keyif için geliyoruz. bu kadar basit. saçma sapan bir ton atıp tutmak boş.
kafayı dinle bozdu diye islam gibi dinleri eleştirmesi deniliyorsa bonzai kafasına sahip müslümanların eleştirisine ve hışmına uğrayandır.
islam'ın ilk ortaya çıkışı katliam dolu.
islam'ın yayılması katliam dolu.
islam'ın günümüz resmi katliam dolu.
ama islam hümanizm dini, bu söylemler bir yerlerden tanıdık geliyor ama...
ben judaizm dininden nefret etmiyorum; islam ve hristiyanlık gibi semavi dinlerden nefret ediyorum. allah'tan değil; melek, cin v. s. den değil. o dinin teşvik ettiği sapık insan muamele mantığından ve buna benzer tonlarca iğrenç yaşam dayatmasından nefret ediyorum. geçmişte yaşanan onlarca şeyin sebebi bu. deneysel tarih açısından bakarsak, islam kaybetti. diğer semavi dinler gibi...
hipermetrop veya miyop değilim, tarihin kanlı sayfaları o kadar kanlı ki okuyamıyorum!
not: 1400 yıldır cinlere, bilimum deli saçmalarına inanan bir zihniyetin ürünü zatın aklına hiç deliliğe yakın olduğu fikri gelmedi. yok nevrotik bozukluk falan... beni görünce imanının kimyasını bozdum ki psikolojik tahlil verilerim vahiyle indi galiba, ilginç. kendisi gibi olan insanlar ciddiye alınacak bir şeye sahip olmadığı için trollüyorum efendim. bu kadar mı ciddiye alınıyor her dediğim... güzel duygu bu da ama.
hakaret mi edeyim, söveyim mi, istenen bu mu? nasıl bir zihniyettir bu ya... bilerek bu o tür entryler giriyorum, çünkü karşımdakini tanıyorum. hangi dindar müslüman, cemaat ateist olduğunu öğrendiği bir öğrenciye yardımda bulunmuş... bırakın bu insan haklarına göre yaşıyoruz ayaklarını. bari kendinizi kandırmayın, hadi inandığınız allah'ı kandırdığınızı düşünüyorsunuz da.
--spoiler--
cemaatlerde islam iyiliğin kaynağı diye beyni yıkananların, islami algı oyunlarıyla ortadoğu denen cehennemin bok içinde yok oluşa gittiğini göremeyenlerin eleştirdiği yazar. o kadar beyinleri yıkanmış ki cinlere v.s. inanmayı bilimsel görecek kadar. * kahvehaneye zannediyorlar kendilerini.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar