bugün
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın3
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- cuckold erkek3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- seksten sonra bira içmek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- milli takımımızın balonu patladı7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- güne bir şarkı bırak18
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- pornoyu bırakmak5
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- 2026 dünya kupası14
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- türkiye a milli futbol takımı14
Gayet güzel bir oyundur. 2 ırk içerir. ister elf olun ister insan... En yüksek lvl 55dir. Lakin hafife almayın dual class sistemi vardır. En iyi sınıflar Düzenbaz-izci , Şövalye-Savaşçı , Büyücü-Rahip şeklinde olabilir. Tüm bu sistemin yanında Elit Skiller ve yetenekler de cabasıdır. Babalara oturmak , pc başından ayrılmamak , finallerde çakmak , ''ulan ne yaptım ben'' demek istiyorsanız başlayınız.
Unutmadan söyleyeyim ; Aynı zamanda gelmiş geçmiş en berbat yönetime sahip oyundur. Tarafımızdan çok sövülmüştür. O kadar çok lag olur , sonrasında oyun bakıma girerki düzeldiğinde de yönetimin bakımda sadece ekrana baktıklarını anlamamak mümkün değildir. Sorun için ticket atarsınız cevap gelmez. Ola ki charınız soyuldu , şifre değişimi istediniz. ''Avucunuzu yalarsınız!'' diyor ve bu entryi burada bitiriyorum.
Unutmadan söyleyeyim ; Aynı zamanda gelmiş geçmiş en berbat yönetime sahip oyundur. Tarafımızdan çok sövülmüştür. O kadar çok lag olur , sonrasında oyun bakıma girerki düzeldiğinde de yönetimin bakımda sadece ekrana baktıklarını anlamamak mümkün değildir. Sorun için ticket atarsınız cevap gelmez. Ola ki charınız soyuldu , şifre değişimi istediniz. ''Avucunuzu yalarsınız!'' diyor ve bu entryi burada bitiriyorum.
başarılı bir oyunun ebesi nasıl sikilir görmek için, tecrübe etmek için oynayabilir ve şahit olabilirsiniz.
gamersfirst ün geçen yıldan (2010 mayıs) beri gelecek dediği patch eminimki daha frogster den satın bile alınmadı. bölüm 2 ile oyuncu potansiyeline baktılar beklentileri karşılamayacağı açık seçik ortaydı bu yüzdende ne patch gelir ne oyunla ilglinelir ne de bundan sonrasına umut bağlanır.
her perşembe bakım die kapatıp oyunu biraz daha bozuyorlar farkında olmadan oyundan soğutup uzaklaştırmaya çalışıyorlar milleti. neden çünkü belli bir sayının altında oyuncusu kalırsa oyunu kapatmaya kalkıştıklarında kimseye hesap vermek zorunda kalmayacaklar.
sonuç olarak gamersfirst e kafam girsin ve ayrıca yüzümü kara çıkartıp getirsinler 3.bölümü bende kendimden utanayım. bu kadar açık ve net söylüyorum!
gamersfirst ün geçen yıldan (2010 mayıs) beri gelecek dediği patch eminimki daha frogster den satın bile alınmadı. bölüm 2 ile oyuncu potansiyeline baktılar beklentileri karşılamayacağı açık seçik ortaydı bu yüzdende ne patch gelir ne oyunla ilglinelir ne de bundan sonrasına umut bağlanır.
her perşembe bakım die kapatıp oyunu biraz daha bozuyorlar farkında olmadan oyundan soğutup uzaklaştırmaya çalışıyorlar milleti. neden çünkü belli bir sayının altında oyuncusu kalırsa oyunu kapatmaya kalkıştıklarında kimseye hesap vermek zorunda kalmayacaklar.
sonuç olarak gamersfirst e kafam girsin ve ayrıca yüzümü kara çıkartıp getirsinler 3.bölümü bende kendimden utanayım. bu kadar açık ve net söylüyorum!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar