bugün

incici olduğundan şüphelenmekteyiz efenim.
vay mal 120 gün çaylaklıktan sonra yine çaylak olmuş

(bkz: hade kapı arkada)
bu adamı iyi tanırım. sözlüğe fikirlerini yazmak için geldi. sapıttı. fikirleri mi değişti, kendi mi, yoksa bir şeylerin peşinde mi bilmiyorum. arada bir sözlüğe uğrayıp mutasyona uğramış fikirlerini yazıp 20 gün çaylak olup siktir olup gidiyormuş! yarın falan olacak galiba yine, yeni, yeniden...
çaylak olmuştur fakat az önce entry girdiğini gördüm şaşılası durum efendim.zall ellerinden öper artık uyuyosun yani.
yedinci nesil siliktir.
(#7800661)yarmıştır.kendileri hoş gelmiş,sefa gelmiş.
© copyright 2005 - 2026