göbeklitepe'nin fit hali.
espri yaptım.
Bunu herkes anlayamaz ama. Herkesin gülmesini bekleme.
sadece üst düzey beyin fonksiyonlarına sahip insanlar anlar.
Açtığı başlığın ikinci hatta üçüncü entrysini giren troll olmayan yazar beyanı.
Göbeklitepeye şu aralar fena sardım espri yapılmasın mümkünse.
üst düzey beyin fonksiyonlarım var demek ki çünkü hemen anladım. istanbul 6 tepeden oluşuyor ya 6 tepeli istanbul derler hep, onu anlatmak istedin. anlamıycaz zannettin degil mi? bunu herkes kolayca anlar.
© copyright 2005 - 2026