bugün

becerilebilir ise ( ben yapabiliyorum ) keskin bir bıçak ile ortadan yavaş yavaş yarıp arasına kaşar koyarak yapılması gereken tosttur. kaşar eridikçe simidi iyice kıvamına getiriyor.
Bunu deu tınaztepedeki fen edebiyatın kantininde güzel yaparlar. Laboratuvar derslerine fen edebiyata giderdik gittik mi de bundan yerdik. Üniversite yıllarım aklıma geldi iyi mi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026