bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- yürüyüş flörtü3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- feminist sloganı3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları5
- kemalist dünya19
- kürtçülük5
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- ciguli kral3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ktç abinin çaylak olması5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ebu muhammed el culani4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
harika dizidir. yeni sezonunun bir türlü başlamaması sinir hastası eder.
sol freamede görülünce başladı sanılan dizi. *
favori dizimdir.
kızlı erkekli yiyişmelerin olduğu dizidir. evet.
dershanelerin kapatılmak istendiği dizidir.
görsel
şu sahneleri cidden özledik.
şu sahneleri cidden özledik.
kendi ailemden çok seni özlüyorum gallenger ailesi gel artık geeel. Frank puştunu bile özledim.
izlerken bir ben mi ağlıyorum diye düşündüren dizidir.
3 sezonu 3 günde bitirdikten sonra boşluğa düştüğüm izlediğim en iyi dizilerden biri.
enteresan bir dizi kesinlikle izlenmeli, anlatılmaz yaşanır modunda.
Çocuğu olmuyor diye sevgilisinin annesinden hamile kalmasını isteyen ve bunu başaran karaktere sahip geniş dizi.
Alakasız Bir anda ilişkiye giren geyler, sevişen çiftler çıkabiliyor ekrana. Kimin eli kimin götünde belli değil kısacası. Yine de yeni sezonunu merakla bekliyoruz..
Alakasız Bir anda ilişkiye giren geyler, sevişen çiftler çıkabiliyor ekrana. Kimin eli kimin götünde belli değil kısacası. Yine de yeni sezonunu merakla bekliyoruz..
heyecanla beklenen dizi.
jimmy'nin ölümünden sonra fiona'yı kim bafileyecek hepimiz merak içindeyiz.
jimmy'nin ölümünden sonra fiona'yı kim bafileyecek hepimiz merak içindeyiz.
özlenen dizi. fiona ne biçim bir insan ya kadın ırkına tepki olarak doğmuş takdir ediyorum.
jimmy'nin ( justin chatwin ) shameless profiline bakayım dedim bakmaz olaydım. olum ne hayallerim vardı lan.
--spoiler--
http://www.tvguide.com/ne...ts-shameless-1066296.aspx
--spoiler--
--spoiler--
http://www.tvguide.com/ne...ts-shameless-1066296.aspx
--spoiler--
4. sezon ilk bölümü malum ortamlara düşmüştür ancak altyazısı henüz bulunmamaktadır.
sonunda 4. sezonu yayınlanmaya başlamıştır. ama izlemeye kıyamıyorum. biraz biriksin de.
3 sezondur ilk bolumunden son bolumune kadar izlediğim 4. sezonu iple çektiğim tek dizi
4x01 için;
--spoiler--
lip'i bu kadar ezik halde görmek içimi acıttı. toplarlan lan sen gallagherların en kuul olanısın. sigara içişine kurban.
rip jimmy!
debbie'yi ilk bölümden beri hiç sevmem. ama bu bölümle iyice gıcık oldum. tam bir küçük fahişe. o giyiniş, o makyaj, o topuklularla yürüyememeler, cidden nefretlik. tabi başta adam akıllı bir rol modeli olmayınca normaldir ama yine de çok itici zilli. böyle yakınımda olsa stres atmak için iki şaplatırım. zaten uyuyamadım hiç, asabiyim.
ian da yok ortalarda. o değil de lip mit'den burs teklifi almıyor muydu? ne işi var chicago'daki üniversitede.
veronica da hamile. böyle olacağı da zaten çok barizdi.
kev cidden haklı. frank tam bir asalak. adam artık alkolü damardan alıyor. ölecek gidecek hala içecem diye kasıyor.
carl ailenin hep en safıydı, hala da öyle. o da büyüyor, tam bir baş belası olacak hele az daha büyüsün de. lip ile birlikte dizinin en sevdiğim karakteri yalnız. tam psikopat. bir gün evi yakarsa hiç şaşırmam ki fiona da zaten haklı olarak bundan korkuyor.
--spoiler--
--spoiler--
lip'i bu kadar ezik halde görmek içimi acıttı. toplarlan lan sen gallagherların en kuul olanısın. sigara içişine kurban.
rip jimmy!
debbie'yi ilk bölümden beri hiç sevmem. ama bu bölümle iyice gıcık oldum. tam bir küçük fahişe. o giyiniş, o makyaj, o topuklularla yürüyememeler, cidden nefretlik. tabi başta adam akıllı bir rol modeli olmayınca normaldir ama yine de çok itici zilli. böyle yakınımda olsa stres atmak için iki şaplatırım. zaten uyuyamadım hiç, asabiyim.
ian da yok ortalarda. o değil de lip mit'den burs teklifi almıyor muydu? ne işi var chicago'daki üniversitede.
veronica da hamile. böyle olacağı da zaten çok barizdi.
kev cidden haklı. frank tam bir asalak. adam artık alkolü damardan alıyor. ölecek gidecek hala içecem diye kasıyor.
carl ailenin hep en safıydı, hala da öyle. o da büyüyor, tam bir baş belası olacak hele az daha büyüsün de. lip ile birlikte dizinin en sevdiğim karakteri yalnız. tam psikopat. bir gün evi yakarsa hiç şaşırmam ki fiona da zaten haklı olarak bundan korkuyor.
--spoiler--
nihayet 4. sezonu başlayan şahane dizidir.
Yeni bölümü yayınlanmış dizi.
kesinlikle bu bölümde gayet güzeldi.
carl karakteri ilk sezonlar da fazla gözükmesede her geçen sezon daha da sevdirdi kendini. şahsen sevdim keratayı. ve debbie gerçekten nefret ettiriyor kendinden.
--spoiler--
frank:
-carl
-evlat
-daha yavaş yapmak isteyebilirsin
-yumurtaymış gibi tut
carl:
+işe yaramıyor
frank:
-belki de ara vermen gerekiyordur
-kaçıncı sefer yaptın bugün
carl:
+dokuz
frank:
-dokuz ? zavallı şeyin amına koyacaksın
--spoiler--
bu frank adam ya yattığı yerden yine güldürdü. gerçi ne zaman kalktı ki.
kesinlikle bu bölümde gayet güzeldi.
carl karakteri ilk sezonlar da fazla gözükmesede her geçen sezon daha da sevdirdi kendini. şahsen sevdim keratayı. ve debbie gerçekten nefret ettiriyor kendinden.
--spoiler--
frank:
-carl
-evlat
-daha yavaş yapmak isteyebilirsin
-yumurtaymış gibi tut
carl:
+işe yaramıyor
frank:
-belki de ara vermen gerekiyordur
-kaçıncı sefer yaptın bugün
carl:
+dokuz
frank:
-dokuz ? zavallı şeyin amına koyacaksın
--spoiler--
bu frank adam ya yattığı yerden yine güldürdü. gerçi ne zaman kalktı ki.
4. sezon ilk bölümü yayınlanan dizi.
bakın daha ilk günden uyarayım. eğer ki spoiler butonu kullanmadan bölümler hakkında entry giren olursa ne yapar eder adını adresini bulur gider sikerim.
o na göre sikilmek isteyen varsa yapsın götü kıymetli olan spoiler versin.
bakın daha ilk günden uyarayım. eğer ki spoiler butonu kullanmadan bölümler hakkında entry giren olursa ne yapar eder adını adresini bulur gider sikerim.
o na göre sikilmek isteyen varsa yapsın götü kıymetli olan spoiler versin.
Offical sitesinde 13 ocak yazmasına rağmen 4. Sezonun ilk bölümünü yayınlayan dizi. Yabancıdiziizle'ye altyazılısı düşmüş, yumulun..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar