bugün

en samimi sevgi cümlelerinden birisidir.**
öncelikle;

(bkz: seviyorum ulan)

sonralıkla;

(bkz: seviyorsan git seviş bence)
hey koçum benim.
(bkz: lan jale)
(bkz: heyk connim bennim)
(bkz: ay levye)
Seviyorum ulan
Bana bakınca utanıp parmaklarınla oynayışını
Bana trip attığında kıyamayıp sarılışını
Ona sarılıp öptüğümde bir anda afallayışını
Hırkamı giydiğinde geri vermek istememesini
Telefon şifresini kimse çözmesin diye benim ismim koyuşunu
Dudağı acıdığında dudağını ısırışını
Yüzüne bakarak Şiirler söylediğimde Gözlerini kaçırışını
Tabi sonrasında laf sokuyor ama seviyorum ya
Öyle böyle değil...
diyemedim ya la.
@7 entry nick..

(bkz: Umrumda degil)
(bkz: Diyemedim ya la)
Demek zordur...
telefon şifresine sadece sevgili ismi koyularak kırılamayacağını göstermiş cümle.

eğer birisi telefon şifresini 1111 yapıyorsa o acemidir gidin kafasına sıkın.

eğer birisi telefon şifresini telefonuna kimse girmesin diye sevgilisinin adını yapıyorsa o aşıktır. kafasına sıkmanıza gerek yok, o zaten ayvayı yemiştir.

eğer model şifresi koyup bu model şifresini yaparken kişinin parmakları yanıyorsa o bordo androidcidir. o sizi bulur.
seviyorum lan var mı?
bir tutunacak dalım sen kaldın.
kaybedebileceğim bir sen varsın.
beni anlayan, dinleyen bir sen..

sen gitme, ne olursun.
bir seni bekliyorum.
seni çok seviyorum, sevdiğim..
bigün içip içip arayıp "seviyorum lan" diye bağırmıştı çok kızmıştım, o gün bugündür hala içmiyormuş, sorun şu ki ben onu kaybettim.
görsel
© copyright 2005 - 2026