bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları3
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- makarnaya sarımsak girer mi3
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- göte giren şemsiye4
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- king is back3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- frt2
- kitap alıntıları2
- ciguli kral7
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- japonya8
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- deniz göktaş5
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- şemso buraya bak koçum2
- hırvatistan5
- gana3
- ingiltere3
sevmek boş pompala coş!
de denile bilir ama söylenen onca söz varken hoş olmaz, mı acaba?
senin olmayan bir şeyi, senin olan bir şeyden daha fazla sevmek ya da senin olmayanı da seninmiş gibi sevmek mümkün mü mesela? tabi o egoları bırakmadan öyle şaldır şap değil! neden her güzel şey bizim, bizim çocuklarımızın hakkı? çok mu daha iyi yapacaklar dünyayı.. daha mı adil? sevmeyi yanlış bilip de yanlış sevmeler öğrendiğimiz ve öğrettiğimiz için mi düzelmiyor acaba bu güzelim dünya? daha güzelinin olduğunu vaat eden insanları nasıl bir sevmek bırakmış bize;
en sevilmesi gereken yaradandır sanırım kuşkusuz o olmasa hiç bir şey yok! (yani sizinle bir alakası yok)
hangi şekilde kime göre falan hiç girmiyorum çok uzuyor zira bir hayli var. bizimle bir alakası olmayan şeyi neden sevdik? hep sahip olmak, hep hükmetmek ve hep edilmesini istendiği şekilde. sanırım bizim sevgiye dair söyleyemediğimiz en büyük gerçek sevmeyi bilmiyor oluşumuz.
şimdi herkes bildiği gibi sevmeye devam ederek; kürt olduğu için, türk olduğu için, beyaz olduğu için, zengin olduğu için, fakir olduğu için, cahil olduğu için, alim olduğu için, hayal kurduğu için, boş boş durduğu için başta kendini, sonra sevdiklerini nefret etmeye devam etsin.
de denile bilir ama söylenen onca söz varken hoş olmaz, mı acaba?
senin olmayan bir şeyi, senin olan bir şeyden daha fazla sevmek ya da senin olmayanı da seninmiş gibi sevmek mümkün mü mesela? tabi o egoları bırakmadan öyle şaldır şap değil! neden her güzel şey bizim, bizim çocuklarımızın hakkı? çok mu daha iyi yapacaklar dünyayı.. daha mı adil? sevmeyi yanlış bilip de yanlış sevmeler öğrendiğimiz ve öğrettiğimiz için mi düzelmiyor acaba bu güzelim dünya? daha güzelinin olduğunu vaat eden insanları nasıl bir sevmek bırakmış bize;
en sevilmesi gereken yaradandır sanırım kuşkusuz o olmasa hiç bir şey yok! (yani sizinle bir alakası yok)
hangi şekilde kime göre falan hiç girmiyorum çok uzuyor zira bir hayli var. bizimle bir alakası olmayan şeyi neden sevdik? hep sahip olmak, hep hükmetmek ve hep edilmesini istendiği şekilde. sanırım bizim sevgiye dair söyleyemediğimiz en büyük gerçek sevmeyi bilmiyor oluşumuz.
şimdi herkes bildiği gibi sevmeye devam ederek; kürt olduğu için, türk olduğu için, beyaz olduğu için, zengin olduğu için, fakir olduğu için, cahil olduğu için, alim olduğu için, hayal kurduğu için, boş boş durduğu için başta kendini, sonra sevdiklerini nefret etmeye devam etsin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar