bugün

maserati çıkması halinde serdarsl06'nın alacağı yeni nick.
ben magnum sevmiyorum. golf daha güzel.
Magnum yerseniz ve bana almazsanız gözümün kalacağını bildirdiğim yazar. Magnum u çok severim karadutlu lütfen. Bir adet Maserati çıkma yolunda ilerleyen yazar.
© copyright 2005 - 2026