rus bir gothic metal grubu. klavyeci hatunları cok hos bir bayandır aynı zamanda.
rammstein tarzında müzik yapan rus gruptur, sahne shovları etkileyicidir, öpmeye kıyamayacagınız cinsten rus hatunun üstüne basıp sarkı söyleyen kendisine Lord Seth diyen zibidi bir vokalleri vardır.
edit:ahanda linkte tunalı gölgede cıkmıslardı götümüzü başımızı tutusturacaklardı o derece sakat adamlar.
http://www.eng.satarial.r...aaa9a278a390b7b8ac0da92a9
turuncu gitar ne lan!
cıblak şarkı söyleyen rus grubu. geçen sene rock station festivalinde çıkmışlardı.
© copyright 2005 - 2026