bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır10
- bir insanı sevmek5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- yazarların imza parfümleri3
- günaydın2
- fazla kilo2
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- dil2
- oyuncu2
- futbol16
- insan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- ameliyat olmak7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- kolu kıllı kız4
- egay sucukcu8
- pakistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- gocu2
- velvet13
- hindistan3
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fas6
- guyana4
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- japonya4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
(#10833945) işbu entry'si ile takdirimi kazanmış yazar. başlık açmak da bana nasip oldu.
edit: iyi bok yemişim
edit: iyi bok yemişim
bence tutarlı bir yazar. yazdıklarının altının iyi okunması gerekiyor. hiçbir tarafa yakın değil ama objektif.
tebrikler.
tebrikler.
ilahi şakacı sarpist(!) düşünmemiş, hiç okumamış dediklerimi ve bana gerici demiş seviyesi gereği. bazı insanların dünyayı algılamalarında sadece beyaz ve siyah vardır. gri yoktur,olamaz hiç;çünkü daha olgunlaşmamıştır, beyinlerini kullanma yetileri. salt iyi, salt kötü,ilerici ve gerici diye vasfederler insanları. hemen kategorileştirirler herşeyi. sevmezler ve beceremezler analizi. ya liselidir bunlar; yada yaş ilerlemesine rağmen seviyeleri bağnazlıklarından ötürü eskilerde kalmış çocuk akıllılardır böyleleri...
dinime küfreden müslüman ve bilgili biri olsaydı keşke... bende derim ki: entryleri bilgi,zeka ve espri içermeyen, heavy metal esprisi hariç -ki onuda biz orta okulda yapardık- bir farklılık görülmeyen ve müslümanları hakir görerek, aşağılayarak zeki ve ilerici olacağını sanan birinin bana gerici demesinden iftihar ederim.
bunlar böyledir: dediğim gibi analiz yapamaz,bilgisi hiç yoktur. hakaret içeren cümlelerle meşhur olacaklarını zannederler. küçümsemiyorum hayır, acıyorum sadece.
bana gerici demiş sarpist efendi,
tutalım ben diyem ona zeki ve ilerici.
vardıkta yarın ruz-ı cezaya,
ikimizde çıkarız onda yalan.
sarpist bana "gericidur bu" demiş.
iltifatı bu söz zahirdir.
akıl,adalet,insaf mezhebim zira,
itikadımca gerici entryleriyle sarpisttir.
dinime küfreden müslüman ve bilgili biri olsaydı keşke... bende derim ki: entryleri bilgi,zeka ve espri içermeyen, heavy metal esprisi hariç -ki onuda biz orta okulda yapardık- bir farklılık görülmeyen ve müslümanları hakir görerek, aşağılayarak zeki ve ilerici olacağını sanan birinin bana gerici demesinden iftihar ederim.
bunlar böyledir: dediğim gibi analiz yapamaz,bilgisi hiç yoktur. hakaret içeren cümlelerle meşhur olacaklarını zannederler. küçümsemiyorum hayır, acıyorum sadece.
bana gerici demiş sarpist efendi,
tutalım ben diyem ona zeki ve ilerici.
vardıkta yarın ruz-ı cezaya,
ikimizde çıkarız onda yalan.
sarpist bana "gericidur bu" demiş.
iltifatı bu söz zahirdir.
akıl,adalet,insaf mezhebim zira,
itikadımca gerici entryleriyle sarpisttir.
buraya da yakışır dedim. seni tanımak isteyenler için gerekli olabilir.(#11067139)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar