bugün
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- x in memeleri3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- genç görünmeye çalışmak6
- 19 yaşında kızla yatmak2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- gitme diye yalvarmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- şarapçı bey koala birader3
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- 33 yaşında olmak3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- ilgi manyağı2
- coca cola2
- hootsuite2
- sözlüğün kırbacı3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bir şeyin adını koyamamak2
- türkiye9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
herhangi birinden, yılın 13 ayı boyunca da duyabileceğiniz (genelde teselli) cümle(si). öyle de yetenekli insanlarımız var işte. çevresine bakarak tespit yapabiliyorlar.
hadi tamam, kışın hasta oluyorum. şu diyalog sıklıkla geçiyor.
-hasta oldum ben yaa!
+ortalıkta salgın var zaten.
-hmm, iyiymiş.(yalnız değilim lan, oley)
normal karşılıyor insan. yazın evden çıkmadan hasta olabilmek gibi üstün özelliklerim de var benim. o zaman konuşuyorum birileriyle.
-şu yaz günü hasta oldum yaa.
+salgın var ortalıkta, ondandır.
bu sefer o oley tepkisi gelmiyor rahatlıkla. "hasta olan yok etrafta, evden çıkmamışım, ne salgını lan?!" diyesi geliyor insanın. hee, öyle mi deyip konuyu kapatmak mecburi hale geliyor.
sık hasta olduğumdan hayatta ve üstteki kısımda bu teselliyi alan ben olurum hep. o yüzden çok özenmişimdir bunu söyleyenlere. şimdiii dersin birine giriyorum, yanımdaki acayip derecede hasta. ondan çıkıyorum, başkasına giriyorum, yanımda oturan yine hasta. dersten çıkıp yurda geliyorum, arkadaşın durumu vahim. sonra asansöre biniyorum, 3 hasta, bir ben. çok fena üstüme geliyorlar ama hasta değilim henüz. kısacası; salgın var!
hadi tamam, kışın hasta oluyorum. şu diyalog sıklıkla geçiyor.
-hasta oldum ben yaa!
+ortalıkta salgın var zaten.
-hmm, iyiymiş.(yalnız değilim lan, oley)
normal karşılıyor insan. yazın evden çıkmadan hasta olabilmek gibi üstün özelliklerim de var benim. o zaman konuşuyorum birileriyle.
-şu yaz günü hasta oldum yaa.
+salgın var ortalıkta, ondandır.
bu sefer o oley tepkisi gelmiyor rahatlıkla. "hasta olan yok etrafta, evden çıkmamışım, ne salgını lan?!" diyesi geliyor insanın. hee, öyle mi deyip konuyu kapatmak mecburi hale geliyor.
sık hasta olduğumdan hayatta ve üstteki kısımda bu teselliyi alan ben olurum hep. o yüzden çok özenmişimdir bunu söyleyenlere. şimdiii dersin birine giriyorum, yanımdaki acayip derecede hasta. ondan çıkıyorum, başkasına giriyorum, yanımda oturan yine hasta. dersten çıkıp yurda geliyorum, arkadaşın durumu vahim. sonra asansöre biniyorum, 3 hasta, bir ben. çok fena üstüme geliyorlar ama hasta değilim henüz. kısacası; salgın var!
Bu kış grip ve Allah korusun ebola olacak galiba.
sürekli var olan cümle. bu sene salgın yok hiç denemez mesela. var tabii ki, olmasa da , var densin ki herkes önlemini alsın. sağlık olmadan hiçbir şey yapamıyorsun çünkü.
hastalanan özellikle de grip olan her hastanın maruz kaldığı cümle. tıpta master yapmış teyzelerin tespit cümlesi. en kral profların bile çözemediği soruna şıp diye nokta koyan teyzelerin başarı cümlesi.
yine milletin diline pelesenk olan, sanıyorum gerçeklik. herkes psikolojik olarak kötü hissediyor olamaz gibime geliyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar