bugün

Hafta bir düzenli olarak yaptığım kaldırmadır.
forklift gerekebilir. ehüehü. nasıl espri? muazzam bence.

edit: şişman esprisini ben yapacaktım ya.
kaldıramıyom ne yapmam lazım?
329.

Kaldıramazsan hatun ne yapsın seni?

Pü!

Ent.
(bkz: manivela).
50 onlayn kaldı anca yarak kaldırırsın bu saatten sonra.
50 kişiyiz.. ortamımızdaki en büyük kaldırma potansiyeli suda olsa gerek..
2014-2017 arası sözlükte olcaktınız, kimin eli kimin cebinde belli değildi. Zirveler şunlar bunlar. Baya kalabalıktık o zaman aq.
Şimdi sözlüğe girince amerikan filmlerindeki sessizlikte iki kovboyun arasından uçuşan çalı gibi hissediyorum.
--spoiler--
2014-2017 arası sözlükte olcaktınız, kimin eli kimin cebinde belli değildi
--spoiler--

O zaman da buradaydım. Yine 10 erkeğe 1 erkek düşüyordu.
hatun buldun diyelim ki bu imkansız, hatunu kaldıracak kadar kaslı mısın?
(bkz: Bel fıtığı)
Kaldırılacak bütün hatunları ben,erektor,öbürlerini yazamam karılarından it gibi korkarlar dört kişi kaldırdık. En ufağımız 48 yaşında.
bayağı zorlayabilir. kollara yazık...
Başlığa bak. Hoş mu..
Köpekle girerseniz yataktan tavşan da kaldırabilirsiniz.
Beyler bu başlıkta kubarmanın alemi yok salağa yatıyoruz ki kendi ayağımıza sıkmayalım!
Hatun kaldırdığını iddia edenler ancak ellerini kaldırmışlardır.
Dikkat edin de, kaldirdiklarinizdan biri, kaldırdığınız yerlerinizi bir tarafınıza monte etmesin.

Evet
Hatun olsa da kaldirsam ama maalesef hatun kalmamıştır. Acemi birliğinden hallice bir konuma gelmiştir sözlük. Nerede o eski bıcır bıcır hatunlar, yerinde yeller esiyor.
Belim bu aralar biraz kötü beni esgeçin.
şöyle bir ortamda kadın mı olur lan.
zor iştir uğraşmayın. hepsi teyze olmuş tipler zaten.
Küresel hanım, sizi dansa kaldırabilir miyim ?
#47031656

Niiidennnnnnn olmasın

Evet
Bu kadar erkeğin olduğun ortamda birşeyler kaldıracağım diye yazıp durma.
güncel Önemli Başlıklar