bugün
- ismet gurbuz 202413
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri6
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- yürüyüş partisi8
- saba makamı ile okunan ezan4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- terlikle dövmek2
- ilgi2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- kadınların beli açık gezmesi2
- dünya3
- bugün de meme atan olmaması13
- gönüllü esaret paradoksu2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- güne bir şarkı bırak19
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- zaman gazetesi2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
güzel dost, grafiğini yapar, basını çalar, üstüne oturur tüttürürü valla keyifle.
yıllar sonra gelen edit: maksadım neymiş acaba bu entry'yi bu şekilde yazarken.
yıllar sonra gelen edit: maksadım neymiş acaba bu entry'yi bu şekilde yazarken.
3. nesil sozluk yazarı *
muhabbeti keyif veren,guzel bass çalan dost yazar.
o tek çocuk zaten, ben de ufak yaşlarımdan beri öyleyim. 'bir kardeşimiz yok' diye ortak bir paydaya oturtalım tamam.
durumu da şöyle özetleyeceğim; iki farklı gezegenin, iki çok farklı çocuklarıyız biz.
ben stabilim, o değişmeyi sever.
ben tavsiye veririm, o alır.
ben uyumam, o uyur.
ben günümü "şu ortaya bi bilardo masası mı alsak?" dediğimiz odada geçiririm, o ise "oğlum odaya gelme biliyorsun 3 kişi girince odada oksijen kalmıyor" dediği bir odada geçirir.
ben asya'dayım, o avrupa'da, evler de uzak hani..
aynı okulda okumadık hiç, aynı kızı sevmedik. hatta yediğimiz içtiğimiz ayrı gider özellikle.
hepsine ve her şeye karşılık olarak bir adam senelerdir orada öylece güvenli bir kale gibiyse, özü-sözü birse. mutluluğuma mutlu olmuşsa, aşık olduğumu öğrendiğinde taklalar attıysa, sormak gerek: benim bir kardeşim yok mudur?
ben ağlayamadım onun yanında hiç, ama o omzuma yaslanıp gözyaşlarını dökünce kutsanmış gibi hissediyorsam sol omzumu, cüzdanımı çaldırdığımda cebinden bozuklukları çıkarıp "şu kadar param var hadi paylaşalım" demişse, sormak gerek: benim bir kardeşim yok mudur?
birbirinin tam tersi iki adam hayatlarında hiç kavga etmemiş, küsmemiş, kırmamışsa birbirini, değer vermişlerse, aynı şeylere sevinip, aynı şeylere üzülmüşse zamanında, birbirleri için gerektiğinde başka *arkadaşları önlerine alıp "defolun gidin hepiniz" derken hiç çekinmiyorsa; tekrar tekrar sormak gerek..
aramadan geliyorsa bizim eve yatıya, bu oda sadece benim midir şimdi?
yeni bir şarkımızı ilk kez dinlerkenki heyecan ve keyif anında yorgunluk birasını beraber tokuşturduysak sormak gerek bazen.
sevgili rubi; hayatlarımızdan çatır çatır kimseyi affetmeden, hatalıları nasıl sildiysek, bir gün birbirimizi de silebileceğimizi bilerek dipdibe gelmek zor bir işti. ama başardık.
bazen abi - kardeş rolüne girdiğimizi de bilmekteyim. hani sana sürekli diyorum ya tavsiye istediğinde "mantıklı düşün, aklını kullan" vs.. ve sen nasıl bunların on tanesinden dokuz tanesini "tamam abi çok haklısın" diyip yapmıyorsun ya; yapmadığını görünce daha bir mutlu oluyorum emin ol.
başka gezegenin başka yalnız çocuğu; iyi ki tanımışım seni.
bir gün bir balkona çıkıp michelle dinlerken yine sorucam sana: *
cevabı öğrendik sanırım? *
sevgiler chaotic good'dan.
ps: arada bir evine de uğra lütfen.
durumu da şöyle özetleyeceğim; iki farklı gezegenin, iki çok farklı çocuklarıyız biz.
ben stabilim, o değişmeyi sever.
ben tavsiye veririm, o alır.
ben uyumam, o uyur.
ben günümü "şu ortaya bi bilardo masası mı alsak?" dediğimiz odada geçiririm, o ise "oğlum odaya gelme biliyorsun 3 kişi girince odada oksijen kalmıyor" dediği bir odada geçirir.
ben asya'dayım, o avrupa'da, evler de uzak hani..
aynı okulda okumadık hiç, aynı kızı sevmedik. hatta yediğimiz içtiğimiz ayrı gider özellikle.
hepsine ve her şeye karşılık olarak bir adam senelerdir orada öylece güvenli bir kale gibiyse, özü-sözü birse. mutluluğuma mutlu olmuşsa, aşık olduğumu öğrendiğinde taklalar attıysa, sormak gerek: benim bir kardeşim yok mudur?
ben ağlayamadım onun yanında hiç, ama o omzuma yaslanıp gözyaşlarını dökünce kutsanmış gibi hissediyorsam sol omzumu, cüzdanımı çaldırdığımda cebinden bozuklukları çıkarıp "şu kadar param var hadi paylaşalım" demişse, sormak gerek: benim bir kardeşim yok mudur?
birbirinin tam tersi iki adam hayatlarında hiç kavga etmemiş, küsmemiş, kırmamışsa birbirini, değer vermişlerse, aynı şeylere sevinip, aynı şeylere üzülmüşse zamanında, birbirleri için gerektiğinde başka *arkadaşları önlerine alıp "defolun gidin hepiniz" derken hiç çekinmiyorsa; tekrar tekrar sormak gerek..
aramadan geliyorsa bizim eve yatıya, bu oda sadece benim midir şimdi?
yeni bir şarkımızı ilk kez dinlerkenki heyecan ve keyif anında yorgunluk birasını beraber tokuşturduysak sormak gerek bazen.
sevgili rubi; hayatlarımızdan çatır çatır kimseyi affetmeden, hatalıları nasıl sildiysek, bir gün birbirimizi de silebileceğimizi bilerek dipdibe gelmek zor bir işti. ama başardık.
bazen abi - kardeş rolüne girdiğimizi de bilmekteyim. hani sana sürekli diyorum ya tavsiye istediğinde "mantıklı düşün, aklını kullan" vs.. ve sen nasıl bunların on tanesinden dokuz tanesini "tamam abi çok haklısın" diyip yapmıyorsun ya; yapmadığını görünce daha bir mutlu oluyorum emin ol.
başka gezegenin başka yalnız çocuğu; iyi ki tanımışım seni.
bir gün bir balkona çıkıp michelle dinlerken yine sorucam sana: *
cevabı öğrendik sanırım? *
sevgiler chaotic good'dan.
ps: arada bir evine de uğra lütfen.
4x4ün son klip çekimi aylar geçerde çektiği klip arkası fotoğraflarıyla bütün müzik haber sitelerinde ister istemez fotoğrafları yayınlanan güzel kişi.
keyifli bir yüz. neden bilmiyorum zirve boyunca nabzını surekli sorgulama ihtiyacı duydum kendimde. arada benim kotu esprilerime de gülmek zorunda kalsa da iyi ki tanışmışım diyebiliyorum onun için...
nice zirvelere...
nice zirvelere...
(bkz: #4396516)nolu entrysiyle sözlüge süper bir donus yaptıgını kanıtlamıstır belki de, heyecanla bir sonraki entrysini bekliyoruz.
Nihayet sözlüğe verdiği kısa bir aradan sonra yeniden yazmaya başlamışır, ve çok da iyi yapmıştır.
iki kere modelim olmuştur kendisi. ilkinde gözlerini bana odaklayıp ayırmadığı için utanıp eskizini yapmayı becerememiştim. ikincisinde de zorlanarak çizmeye çabalamıştım. Eskiz,tarama, atölye derken tanışmış olduk. Fotoğraflarını çekmekle meşgul bu aralar kendisi. Bassına da sevgisini göstermeyi unutmaz. Duydum ki çizmeyi bırakmış, sigaraya tekrar başlamış. Bence rubi kendi tiplerini çizmeye devam etmeli. Kırmızı rengini çok sever. Tesadüf ki ruby, ingilizce de kırmızı anlamına geliyor.Cici yazardır. yazar olduğunu arada sırada hatırlamalıdır.
ayrıca (bkz: vodafon çocuk).
ayrıca (bkz: vodafon çocuk).
kendisi ile yaş farkımız vodafone reklamındaki çocukla annesi kadardır. yavrucugum actım pencereyi hiçbirşey olmadı*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar