bugün

https://twitter.com/searc...rc=hash&mode=realtime
iyi de rojava nere ? Suriye değil mi orası ?
insanız arkadaş insan. yapmayın bunu.
sen insan olmadıktan sonra çocuğuna tecavüz etsinler, anneni babanı doğrasınlar bize ne? demek mümkün değil. için biraz sızlamayacaksa boşa yaşıyorsun.
biz de insanız.
orada gerçekten de muhteşem öldürüyorlarmış, hayran kaldım harikulade öldürüyorlar.
© copyright 2005 - 2026