bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünya12
- insan5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç olmanın en güzel yanı6
- almanya6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- amerika birleşik devletleri7
- gitme diye yalvarmak6
- portekiz5
- kolombiya4
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- eski eşle tekrar evlenmek4
- opel frontera2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 19 yaşında kızla yatmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- iran2
- x in memeleri3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- uludağ sözlüğün boşalması3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- özbekistan4
- kemalist dünya24
- 33 yaşında olmak3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- her insanın bir cini olması8
- panama3
- hırvatistan3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
rojava neresi amk ? anladığım kadarıyla it iti ısırıyor
ama itin iti ısırmasından bir şey olmaz.
bağışıklık kazanmıştır bünyelerini silktiklerim.
ama itin iti ısırmasından bir şey olmaz.
bağışıklık kazanmıştır bünyelerini silktiklerim.
Kürtlerin kendi çalıp kendi oynayarak verdikleri isimleri kullanması nedeniyle kimsenin bilmediği yerde yapılan katliamdır.
excalibur falan koyun bari lan daha karizmatik. Diyarbakır'a amed derler. Bu bildiğin psikolojik olarak bölücülüğe teşviktir. Türklüğün sembolü boşuna bozkurt değil lağım fareleri. Vatanı senin altından alan mı var otur efendi gibi dimi. ismi ha şırnak olmuş ha kahramanmaraş ne farkeder yani. Neyin çabası bu? Ama bunlar orospu çocuğu birader bölücülük genlerinde var..
excalibur falan koyun bari lan daha karizmatik. Diyarbakır'a amed derler. Bu bildiğin psikolojik olarak bölücülüğe teşviktir. Türklüğün sembolü boşuna bozkurt değil lağım fareleri. Vatanı senin altından alan mı var otur efendi gibi dimi. ismi ha şırnak olmuş ha kahramanmaraş ne farkeder yani. Neyin çabası bu? Ama bunlar orospu çocuğu birader bölücülük genlerinde var..
Geçen yine mağduruz adlı filmin bilmem kaçıncı sahnesidir.
Yav he he. Tamam katliam.
Yav he he. Tamam katliam.
(bkz: umurumuzda olur mu)
84 yilindan beri turkiye'de katliam yapan ve simdi ellerindeki kani cocuklarina bulastiranlarin maruz kaldigi sozde katliam.
Ne ekersen onu bicersin.
Sen benim vatanimin evlatlarini katlederken bununla ovunup gururla anlatirken simdi oradaki olumlere duyarli olmamizi bekliyorsun oyle mi? Komik.
Birakin bu humanist mavralarini.
Humanizminiz bile adil degil.
Bugun orada olenlere aciyanlar!
Oradaki cocuklari kurtaralim da ulkemize alalim diyorsunuz ya yarin o cocuklar hic acimadan kafaniza sikip altinizdaki topraga sahip cikacak haberiniz yok.
Ne ekersen onu bicersin.
Sen benim vatanimin evlatlarini katlederken bununla ovunup gururla anlatirken simdi oradaki olumlere duyarli olmamizi bekliyorsun oyle mi? Komik.
Birakin bu humanist mavralarini.
Humanizminiz bile adil degil.
Bugun orada olenlere aciyanlar!
Oradaki cocuklari kurtaralim da ulkemize alalim diyorsunuz ya yarin o cocuklar hic acimadan kafaniza sikip altinizdaki topraga sahip cikacak haberiniz yok.
Biri bunu bana dese cevabım şu olurdu;
Çok afedersiniz ama sikimde bile değil.
Güzel cevap değil mi ? Bence de.
Yapanların ellerine sağlık bu arada.
Çok afedersiniz ama sikimde bile değil.
Güzel cevap değil mi ? Bence de.
Yapanların ellerine sağlık bu arada.
Kürt masalları serisi!
çok değil 2 yıl önce Esad güçlerine karşı cihatçı örgütlerle beraber mermi atan kekolar şimdi bedelini ödesin. Çocuklar katlediliyormuş neneler öldürülüyormuş filan fıstık. Hem bölgedeki kan şelalesine çanak tut hem ağla! Karaktersiz puştlar daha çok kanınız aksın inşallah. Barzani sınırı kapatıp peşmerge vermeyince güzel göt oldunuz sırf mevki ve makam için çocukları ateşe attınız şimdi ölümlerini siyaset yapıyorsunuz. Bölgede Öcalan mı lider olacak Barzani mi? Daha çok kapışacak ve kırılacaksınız!
çok değil 2 yıl önce Esad güçlerine karşı cihatçı örgütlerle beraber mermi atan kekolar şimdi bedelini ödesin. Çocuklar katlediliyormuş neneler öldürülüyormuş filan fıstık. Hem bölgedeki kan şelalesine çanak tut hem ağla! Karaktersiz puştlar daha çok kanınız aksın inşallah. Barzani sınırı kapatıp peşmerge vermeyince güzel göt oldunuz sırf mevki ve makam için çocukları ateşe attınız şimdi ölümlerini siyaset yapıyorsunuz. Bölgede Öcalan mı lider olacak Barzani mi? Daha çok kapışacak ve kırılacaksınız!
işte bana ne diyen zihniyetlerden ötürü bu katiller bitmeyecek her kesimden çocuk katilleri neslini sürdürecek. insanlığımızdan olmamalıyız.
çok netim...
bana ne?
benim çocuklarımı katledenlerin çocuklarına üzülemiyorum...
hele ki o çocukları bizim çocuklarımıza kıyanlar bile bile propaganda amacıyla o ateşe sürüklemişse....
kusura kalmayın bizim acımız bize yetiyor...
bana ne?
benim çocuklarımı katledenlerin çocuklarına üzülemiyorum...
hele ki o çocukları bizim çocuklarımıza kıyanlar bile bile propaganda amacıyla o ateşe sürüklemişse....
kusura kalmayın bizim acımız bize yetiyor...
ve batı yine sessiz...
sivilleri öldüren el kaideli orospu çocuklarınının yaptığı katliamdır. vardır. kim yoktur diyorsa orospu çocuğudur. katliama destek çıkan, katliamı inkar eden herkes katildir.
katliama dikkat çekmek isteyenlerin sloganıdır.
ve ey orospu çocuğu sen nereden biliyorsun benim türk katledildiğinde sustuğumu?
be hey şerefsiz sen bilmezsin , nerede bir masumun canı yanarsa devrimcilerin de canı yanar!
ve ey orospu çocuğu sen nereden biliyorsun benim türk katledildiğinde sustuğumu?
be hey şerefsiz sen bilmezsin , nerede bir masumun canı yanarsa devrimcilerin de canı yanar!
katliam falan yoktur. Pyd/pkk suriye'deki karışıklıktan faydalanarak o bölgede akıllarınca devlet kurmak istedi. Ve şu an bedelini ödüyor.
Katliam desek bile bu katliamdan 1. Derecede sorumlu olan pyd'dir.
Katliam desek bile bu katliamdan 1. Derecede sorumlu olan pyd'dir.
(bkz: diren rojava)
Nerede katliam var lan?
Uygur Türklerine yapılan işkenceleri
Görmeyenler, bulunduğu kaba işeyen Kürtlere yapılanları sahip çıkıyor. Ulan siz ne adi oldunuz böyle dalyaraklar.
Uygur Türklerine yapılan işkenceleri
Görmeyenler, bulunduğu kaba işeyen Kürtlere yapılanları sahip çıkıyor. Ulan siz ne adi oldunuz böyle dalyaraklar.
bölgede katliamın olmadığı aşikar. günlerdir it gibi havlayan ypg'nin bozguna uğramasıyla kuyruğunu sıkıştırıp sağdan soldan yardım istemesidir. bölgede bulunan silahlı grupların çatışması vardır. ypg vururken iyi türkmen vurunca kötümü ? değildir. vursunlar efendim. bizim yapamadığımız onlar yapsın. silahlı çatışmalarda elbet istenmeyen kayıplar olacaktır.
84'den bu yana türkiye içinde bir çok kürt vatandaşı katleden pkk ya destek verip, bunca yıl çoluk çocuk asker öğretmen demeden katledilmesine göz yuman, musul'da ki kerkük'de ki türklere bunca yıldır zulmedilen ve yerlerinden edildigi zaman sesi çıkmayan, biz söyleyince faşist olan ama faşistligin dik alasını yapan, kendileri dışında kimseyi düşünmeyen kişilerin ortaya attığı söylem.
nam-ı diğer kamışlı da yaşanan vahşettir. kadınlar ve çocuklar da fena halde katledilmektedir. kürt kadınlara ve çocuklara tecavüz helaldir deniliyor. bunu yapanlar da, öldürülenler de oruç tutuyor. haa ama hakkını verelim; kesimler islami usullere göre yapılıyor. siyasi yanı, dini görüşleri ya da milliyetleri ne olursa olsun, bir kadının ölmüş çocukları başındaki ağıt yakan görüntüsü benim ağzıma sıçıyor. (allah belanızı versin.)
--spoiler--
canı cehenneme rahat uyuyanın kapısını örtenin perdesini çekenin yüreği yalnız kendiyle dolu olanın duvarları ancak çarpınca görenin canı cehenneme başkasının yangınıyla evini ısıtıp yemeğini pişirenin.
--spoiler--
--spoiler--
canı cehenneme rahat uyuyanın kapısını örtenin perdesini çekenin yüreği yalnız kendiyle dolu olanın duvarları ancak çarpınca görenin canı cehenneme başkasının yangınıyla evini ısıtıp yemeğini pişirenin.
--spoiler--
savaşlarda bile bir hukuk vardır.
fakat rojava'da yaşananlar hak hukuk ekseninden kayalı çok oldu.
bunun adı katliamdır.
katliamların dili, dini, ırkı yoktur.
duyarsız kalıp da "ohh! iyi olmuş" diyen herkes bu katliamın bir parçasıdır.
biz görüntüleri izleyemiyoruz kanımız donuyor, insanlar bunu masal diye nitelendiriyor.
fakat rojava'da yaşananlar hak hukuk ekseninden kayalı çok oldu.
bunun adı katliamdır.
katliamların dili, dini, ırkı yoktur.
duyarsız kalıp da "ohh! iyi olmuş" diyen herkes bu katliamın bir parçasıdır.
biz görüntüleri izleyemiyoruz kanımız donuyor, insanlar bunu masal diye nitelendiriyor.
Katliam varsa bile, Araplara ve Türkmenlere kan kusturarak kürtleri hedef tahtası haline getiren Amerikan köpeği PYD sorumludur.
Bu arada Türkmen milislerinin de birkaç kasabayı ele geçirdiği haberleri geliyor, inşallah komşu olarak bir bayır bucak Türkmen devleti gelir bize.
Bu arada Türkmen milislerinin de birkaç kasabayı ele geçirdiği haberleri geliyor, inşallah komşu olarak bir bayır bucak Türkmen devleti gelir bize.
Suriye'de katliam var.Hama,humus,dera,halep,şam,idlib'de var.Sen bu katliamlara ve iran'a,rusyaya,hizbulşeytana direnenleri arkadan vurucaksın.Sonra oldu bittiye getirerek bakkal açar gibi devlet kuracaksın.Kendine destek vermeyen kürtleri kesip karşı tarafa faşist diyeceksin.Orda öldürülen Arap ve türkmenleri görmeyeceksin.Sonra bizi niye herkes s.kiyor.S.kerler tabi bu kafayla gidersiniz. Defol git solcu görünümlü kürt faşisti.
(bkz: komik kürt masalları)
bu masallar hep ağlak edebiyatına dayanmaktadır. kendini mazlum-ezik gösterme üzerine kuruludur. tarihte tek bir başarıları yoktur çünkü. sürekli ağlamışlardır.
napak inanak mı? bir yerde halkın kırılıyorsa neden burada duruyorsun? rojava ya gitsene güzel kardeşim? belki senden de kurtulur bu memleket.
bu masallar hep ağlak edebiyatına dayanmaktadır. kendini mazlum-ezik gösterme üzerine kuruludur. tarihte tek bir başarıları yoktur çünkü. sürekli ağlamışlardır.
napak inanak mı? bir yerde halkın kırılıyorsa neden burada duruyorsun? rojava ya gitsene güzel kardeşim? belki senden de kurtulur bu memleket.
Gündemdeki Haberler