bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- kadınlar neden aldatır17
- klimasız arabayla uzun yol gitmek2
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 0 0 74
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- tekerlek kaşar4
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- devşirmelik makamı13
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- 2026 dünya kupası15
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- lionel messi11
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- günün şiiri5
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- özbekistan2
- portekiz2
dental implant kongresi için haftosonunu burada geçirdim fakat 7 yıldız değil 5 yıldızın bile hakkını verdiklerini söyleyemem.
mimarisi harika, otel on numara fakat verilen hizmet çok sıradan. odalar geniş, deniz manzarlı olanlarının manzaraları tablo gibi, fakat koduğumun televizyonu odanın dibinde ya la! hiç bir şey görülmüyor. illa koltuğa geçip oturup izleyeceksin, götünün üzerinde oturamayan adamım ben niye koltuğa oturayım, koy odanın ortasına iki yatak da görsün.
bir de ilk gün benim çarşafımda kan vardı. bildiğin kız bozmuşlar sanki. oda servisi geldi, yok ya kan değil o böcek ölmüş sanırım altında dedi de rahatladım! böcek ölmesi ne lan yatakta!
yemekler o kadar kötüydü ki dominos'tan pizza yemeğe gittik 3. gün. öğlen çıkan yemekler ısıtılıp akşam da veriliyor! güne özel bir ana yemek yok! çıkan yemeklerin kalitesi de vasat!
çalışanların misafirlere tavrı normal bir cafedeki garsondan farksız! 3 kişi alakarttan ter ayırttık, bir arkadaş daha geldi yanımıza, 4. kişiyi alamıyoruz maalesef dediler! yerleri yokmuş, yemeği ona çıkarıyorlarmış bıdı bıdı. sonra 3 kişiyi 4 kişilik masaya aldılar. biz de kalktık yemedik! kapıdan müsteri çeviren 7 yıldızlı otel bravo!
night clubda bira bitti gece! otel içinde satılan şeyler verilen hizmetler gayet pazarlığa açık! gingar'ın yarım saati 25 euro olur mu lan! 4 kişi 100 lira bindik, madem o fiyat olabiliyor niye milleti sikiyorsunuz!
kısacası bedava olunca hiç koymadı da para verip gitseydim oturur ağlardım!
mimarisi harika, otel on numara fakat verilen hizmet çok sıradan. odalar geniş, deniz manzarlı olanlarının manzaraları tablo gibi, fakat koduğumun televizyonu odanın dibinde ya la! hiç bir şey görülmüyor. illa koltuğa geçip oturup izleyeceksin, götünün üzerinde oturamayan adamım ben niye koltuğa oturayım, koy odanın ortasına iki yatak da görsün.
bir de ilk gün benim çarşafımda kan vardı. bildiğin kız bozmuşlar sanki. oda servisi geldi, yok ya kan değil o böcek ölmüş sanırım altında dedi de rahatladım! böcek ölmesi ne lan yatakta!
yemekler o kadar kötüydü ki dominos'tan pizza yemeğe gittik 3. gün. öğlen çıkan yemekler ısıtılıp akşam da veriliyor! güne özel bir ana yemek yok! çıkan yemeklerin kalitesi de vasat!
çalışanların misafirlere tavrı normal bir cafedeki garsondan farksız! 3 kişi alakarttan ter ayırttık, bir arkadaş daha geldi yanımıza, 4. kişiyi alamıyoruz maalesef dediler! yerleri yokmuş, yemeği ona çıkarıyorlarmış bıdı bıdı. sonra 3 kişiyi 4 kişilik masaya aldılar. biz de kalktık yemedik! kapıdan müsteri çeviren 7 yıldızlı otel bravo!
night clubda bira bitti gece! otel içinde satılan şeyler verilen hizmetler gayet pazarlığa açık! gingar'ın yarım saati 25 euro olur mu lan! 4 kişi 100 lira bindik, madem o fiyat olabiliyor niye milleti sikiyorsunuz!
kısacası bedava olunca hiç koymadı da para verip gitseydim oturur ağlardım!
birçok tesis içinde en başarılı olmasını geçtim; rixoslar içinde de özellikle mutfak açısından en önde. gidince bağımlılık mı yapıyor bilemedim, dönüşün 2 hafta sonrasında kendinizi tekrar bilet alıp giderken bulabilirsiniz. ne maxx royal ne amara ne titanic ne rixos sungate vs... ilk defa tabağıma aldığım etleri tam pişmiş mi çiğ yeri var mı diye obsesiflikten uzak yedim gönül rahatlığıyla. kilo probleminiz varsa fena olabilir zira onun da tadı bunun da tadı derken gün sonu göbekli bulabilirsiniz kendinizi.
türkiye deki bayağı turizm anlayışının bir uzantısı olan oteldir. ye iç sıç yat mantığı ile vasat beyaz yakaların tüm sene biriktirdiği parayı belirli sınırlar dışına çıkmadan adeta gönüllü olarak hapis ortamında tükettikleri tatil kompleksidir.
7 yildizli ultra luks fakat sıkıldığm oteldir. Otel cok buyuk yemekleri gayet lezzetli ilk defa disardan yemeden bi tatil yaptim diyebilirim onun haricinde musteri profili biraz rahatsiz edici koca koca adamlar yan masanizda donen paso bi is ticaret vs muhabbetleri ile biraz kasan bi otel alisveris yapmak isterseniz normalin 4 5 kati pahali kuaforu de oyle en son sac boyatmak istedigimde 500 dolar ucret istendi bu konuda biraz sikecek insan ariyolar diyebiliriz ama genel olarak yandas olmasi haricinde otelde vakit gecirip dinlenmek isteyenler icin tercih edilebilir.
sabah 6 da kalkıp şezlonga havlu koyan dangalak rus a tahammül edebilirsen çok hoş yer aslında.
Diğer otellerden farkı, yemeklerinin otel standardına göre oldukça güzel olması. Onun dışında pek bir espirisi yok.
rixos premium denilerek eksik atılmış başlıktır. çünkü premium göcek mi, belek mi, bodrum mu? ben belekte tatil geçirmiştim. bu otele gidip de kötüleyen görmemiştim daha önce hiç. türkiyenin en iyisi bence
rixosa laf eden de taş olur artık heralde. balayımızı geçirmiştik. personelinden, plajına, yemeklerine her şeyiyle çok iyi
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar