bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- anın görüntüsü15
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
pipisi büyük olan brianne tarth'ın got dizisindeki uşak karakterinin ismidir.
siyahiler üzerinden trollük yapmaya çalışan vasat tip.
uçuş izni verilmek üzere olan "yazar."
(bkz: on ikinci nesil silik)
hahaha silik yemiş zavallıcak bana söylediklerinin hepsini şuraya yazıyorum :
homo sapiens türünün farklı coğrafyalara dağılması sonucu çevresel şartlara bağlı olarak gelişen adaptasyonlar ile her grup arasında birtakım fiziksel ve zihinsel farklar ortaya çıkmıştır. kürtler, türklerden daha aşağıdadır fiziksel ve zihinsel olarak. kanında kürtlük bulunan her birey, türk toplumunu bir tık daha aşağı taşıyor demektir. örneğin kanında kürtlük yerine almanlık olsa bir şey demezdim çünkü almanlar da türklere göre üstünler. alman kanı taşıyan bir türk, türk toplumunu daha da kaliteli hale getirir.
kürtleri bir ele alalım. çingeneler ile birlikte hindistan'dan göç eden bir grupturlar. çingeneler daha çok avrupa'ya, kürtler ise asya'ya göç etmişlerdir. kürtler anadolu'ya gelene kadar araplarla ve farslarla da karışmışlardır. hintli-arap-fars kırması olan ve çingeneler ile ortak ataya sahip olan bir topluluktan daha kötü ne olabilir bu dünyada? bir kürt ile evlenen türk, ilk başta kendi ırkına ihanet etmiş sayılmaz mı?
nereli olduğunu sorarım kendisinin ve olaylar şöyle gelişir.
adana. lakin çok fazla kürt ve suriyeli dolduğu için burası da artık yaşanmaz bir hale geldi. kürtler ve araplar gittikleri her yeri çöplüğe çevirmeyi iyi biliyorlar. bu sebeple bir karadeniz iline taşınmayı düşünüyorum. şunu da hiç anlamıyorum mesela; biz kürtlerle yaşamak istemiyoruz ama onlar illa türklerin mahallelerinde yaşamaya çalışıyorlar. bir insan neden istenmediği yere girmeye çalışır ki? hani kürtler çok iyiyse o zaman kürtlerle yaşasınlar.
sonra bir şeyler daha gevelemişti arkadaş sinirden onu sildim. aşağılık birisin falan mı ne öyle demişti sanırım.
yazdıklarının bir kısmı elbette doğru katılıyorum ama ben bu denli bir ırkçı görmedim. zamanında kürtlerin pislik olanından belli ki zarar görmüş ne diyelim kimse kimseyi sevmek durumunda değil elbet ama bana yaptığı aşağılık muamelesi resmen haksızlıktır.
homo sapiens türünün farklı coğrafyalara dağılması sonucu çevresel şartlara bağlı olarak gelişen adaptasyonlar ile her grup arasında birtakım fiziksel ve zihinsel farklar ortaya çıkmıştır. kürtler, türklerden daha aşağıdadır fiziksel ve zihinsel olarak. kanında kürtlük bulunan her birey, türk toplumunu bir tık daha aşağı taşıyor demektir. örneğin kanında kürtlük yerine almanlık olsa bir şey demezdim çünkü almanlar da türklere göre üstünler. alman kanı taşıyan bir türk, türk toplumunu daha da kaliteli hale getirir.
kürtleri bir ele alalım. çingeneler ile birlikte hindistan'dan göç eden bir grupturlar. çingeneler daha çok avrupa'ya, kürtler ise asya'ya göç etmişlerdir. kürtler anadolu'ya gelene kadar araplarla ve farslarla da karışmışlardır. hintli-arap-fars kırması olan ve çingeneler ile ortak ataya sahip olan bir topluluktan daha kötü ne olabilir bu dünyada? bir kürt ile evlenen türk, ilk başta kendi ırkına ihanet etmiş sayılmaz mı?
nereli olduğunu sorarım kendisinin ve olaylar şöyle gelişir.
adana. lakin çok fazla kürt ve suriyeli dolduğu için burası da artık yaşanmaz bir hale geldi. kürtler ve araplar gittikleri her yeri çöplüğe çevirmeyi iyi biliyorlar. bu sebeple bir karadeniz iline taşınmayı düşünüyorum. şunu da hiç anlamıyorum mesela; biz kürtlerle yaşamak istemiyoruz ama onlar illa türklerin mahallelerinde yaşamaya çalışıyorlar. bir insan neden istenmediği yere girmeye çalışır ki? hani kürtler çok iyiyse o zaman kürtlerle yaşasınlar.
sonra bir şeyler daha gevelemişti arkadaş sinirden onu sildim. aşağılık birisin falan mı ne öyle demişti sanırım.
yazdıklarının bir kısmı elbette doğru katılıyorum ama ben bu denli bir ırkçı görmedim. zamanında kürtlerin pislik olanından belli ki zarar görmüş ne diyelim kimse kimseyi sevmek durumunda değil elbet ama bana yaptığı aşağılık muamelesi resmen haksızlıktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar