bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız11
- herkesle iyi anlaşan insan2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- elon musk2
- ankara nın en güzel yanı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- ankara3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bir şeyler söyle4
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- versuch2
- eski işyerine tekrar başlamak4
worldcard'ın üniversite öğrencileri için çıkardığı, başvuru esnasında kefil istemeyen ve 250 tl limiti olan kredi kartı.
okulun kantininde yapıkredinin adamları tarafından kandırılıp aldığım, 10 gun içinde gelir denilen ama 22.günde hala beklediğim kart.
sadece tıp öğrencilerine veriliyormuş dendi. ama benim tıp dışında okuyup da bu kartı alan arkadaşlarım var. bu bankacılar kadar sallayan adam görmedim arkadaş!
35 TL nin altında "DIT" la yapılan 4 alışverişden biri biz tarafından ödenecek dendi. kartı kullanmaya başlayalı 1 seneden fazla oldu, daha "DIT' layacak" yer bulamadık elhamdü lillah. Bunlar bahane değil tabi, her üniversite öğrencisinin yaptığı gibi bu sefer başka diyerekten kartı aldık, 1 ay içinde limitini ( 500 TL ) doldurduk. Geriye kalan 11 aydır ufak ufak ödemeye çalışıyoruz. Çıkarılacak ders : Yapmayın çocuklar!
başvurusunu, kefilimi koluma takıp bizzat bankaya giderek yaptığım halde, 20 gündür hala gelmeyen- gelemeyen kart.. bayram öncesi alışveriş hayallerimin hepsini yerle bir etti..
World Card avantajlarının üzerine üniversiteli kartı imtiyazları da eklenince rakiplerine göre oldukça kullanışlı duruma gelmiş karttır.Yapı Kredi'nin conta yaktıran uyuz atm leri ve geciken e-ekstreleri saymazsak edinilebilecek en iyi öğrenci kredi kartıdır.Yakın kalitede olan diğer kartlar için:
(bkz: Go card)
(bkz: exi 26)
(bkz: iş te üniversiteli)
(bkz: Go card)
(bkz: exi 26)
(bkz: iş te üniversiteli)
öde öde borcu bitirilemeyen kredi kartıdır.
öğrencinin can simididir.
cebindeki nakite kıyamayıp sigarayı aldığı karttır.
biri şu kartın borcunu ödesindir. *
öğrencinin can simididir.
cebindeki nakite kıyamayıp sigarayı aldığı karttır.
biri şu kartın borcunu ödesindir. *
sinir krizi geçirmeme neden olan kart. aslında kendisi değil kartı bana yaslayıp avantayı götürmek isteyen çakal sebep oldu buna. belki sözlük ahalisinin de başına gelmiştir. uludağ üniversitesi eğitim fakültesinin orada pusuya yatmış, öğrencilere kart yaslıyor bu pezevenkeler. 4 günde 8. sınavıma girmişim, beynim sikilmiş, herif geliyor;
- pıley kartınız var mıydı ecıbaa?
+ (ağız yapına sokayım) yok teşekkür ederim.
- 100 kontör veriyoruz emaa!
+ (sanki dolmabahçe sarayını veriyor pezevenk) neden?
- öyle işte. hem bissürü avantajı var bu kartın.
+ hıı. neymiş onlar?
- böyle alışveriş yapıp sonra ödüyosun felan.
+ ciddi olamazsın?
- ciddiyim ya on numara bu kart.
+ çattık amk!
- hı?
+ yarrak!
- pıley kartınız var mıydı ecıbaa?
+ (ağız yapına sokayım) yok teşekkür ederim.
- 100 kontör veriyoruz emaa!
+ (sanki dolmabahçe sarayını veriyor pezevenk) neden?
- öyle işte. hem bissürü avantajı var bu kartın.
+ hıı. neymiş onlar?
- böyle alışveriş yapıp sonra ödüyosun felan.
+ ciddi olamazsın?
- ciddiyim ya on numara bu kart.
+ çattık amk!
- hı?
+ yarrak!
üniversite öğrencisiyseniz 10 dakikada bir şahsınıza "var mı-yok mu?" denilerek karşılaşacağınız kredi kartıdır.
yahu, üniversite giriş-çıkış ve yakınlarında adım başı bir kişi durdurup "pley kartınız var mı?" sorusunu yönelterek kredi kartlarından soğuttu insanları. yetkililere sesleniyorum şuna bir dur deyin. aslında bir tane çıkarttırsam mı diye düşünmeye de başlamadım değil hani. *
yahu, üniversite giriş-çıkış ve yakınlarında adım başı bir kişi durdurup "pley kartınız var mı?" sorusunu yönelterek kredi kartlarından soğuttu insanları. yetkililere sesleniyorum şuna bir dur deyin. aslında bir tane çıkarttırsam mı diye düşünmeye de başlamadım değil hani. *
Yapı Kredi bankasının sözde gençler için çıkartmakta olduğu kredi kartı.
bütün ısrarlara rağmen uzunca bir dönem direndiğim ama en sonunda almak zorunda kaldığım kart.bir haftadır cebimde ama şifresi nedir öğrenemedim , bilen biri yardımcı olsa ne güzel olurdu .
bir kaç hafta önce başvurduğum, başvurduktan sonraki hafta güya telefonuma "onaylandı." mesajı geleceği söylenen kredi kartı. başvurunun çok basit ve kısa sürmesinden anlamalıydım aslında.
edit: bugün (29 Eylül, Cumartesi) onay mesajı geldi telefonuma. Bakalım kart kaç günde gelecek.
edit 2: bugün (12 Ekim, Cuma) kartın kendisi de geldi. Hayırlı olsun bana.
edit: bugün (29 Eylül, Cumartesi) onay mesajı geldi telefonuma. Bakalım kart kaç günde gelecek.
edit 2: bugün (12 Ekim, Cuma) kartın kendisi de geldi. Hayırlı olsun bana.
sahibiyle oynayan kredi kartı. iflahımı sikti.net.
gün itibariyle beni de ağına düşürmüş karttır.
bu yapı kredi bankası her öğretim yılı başında en konuşkan en yapışkan elemanlarını üniversitelere göndererek öğrencilere bu kartı kaktırır. kaktırma sürecinde kart o kadar güzel anlatılır ki ana baba evinden yeni çıkmış genç "he he büyüdüm lan ben neden kredi kartım olmasın ki" diye düşünür ve öğrenci kimliğini banka elemanına kaptırır.
kredi kartları hakkında biraz bilgisi olan genç ısrarla yıllık kart ücreti alınıp alınmadığını sorar ve banka elemanı ısrarla "yok abi sen öğrenci olduğun için kesinlikle alınmaz" diye cevaplar. ama sonrasında ekstrenin bakılmayan kısmında tesadüf eseri "kredi kartı üyelik sözleşmesi değişikliği:15 ocak 2013itibariyle, öğrenci belgesi ibraz eden play sahipleri için yıllık üyelik ücreti 20 tl olarak güncellenecektir." yazısını görür ve çıldırır. 20 tl büyük bir meblağ olmasa da başta "yok abi yok sen rahat ol yeeaa" diye kandırılmak çıldırtır genci.
ve tüm bunların yanında adamın anlatığı o % 25-30 indirimlerin yalan olduğunu da görünce adamı bi kaşık suda boğmak ister.
edt : ben düştüm sizde düşmeyin.
kredi kartları hakkında biraz bilgisi olan genç ısrarla yıllık kart ücreti alınıp alınmadığını sorar ve banka elemanı ısrarla "yok abi sen öğrenci olduğun için kesinlikle alınmaz" diye cevaplar. ama sonrasında ekstrenin bakılmayan kısmında tesadüf eseri "kredi kartı üyelik sözleşmesi değişikliği:15 ocak 2013itibariyle, öğrenci belgesi ibraz eden play sahipleri için yıllık üyelik ücreti 20 tl olarak güncellenecektir." yazısını görür ve çıldırır. 20 tl büyük bir meblağ olmasa da başta "yok abi yok sen rahat ol yeeaa" diye kandırılmak çıldırtır genci.
ve tüm bunların yanında adamın anlatığı o % 25-30 indirimlerin yalan olduğunu da görünce adamı bi kaşık suda boğmak ister.
edt : ben düştüm sizde düşmeyin.
yeni ekstremde 20 papel üyelik ücreti gözüküyor. 4 yıllık adamlarıyım bugüne kadar hiç üyelik ücreti almamışlardı. ilk kart başvurusu sırasında da kart ücreti yok denilmişti. ölüden göt istiyorlar afedersin.
birçok üniversite öğrencisinin kabusu olan aidatsız kredi kartıdır. üniversiteyi yeni kazanan arkadaşlar bu karttan uzak dursun.
internet sitesinde gördüğüm kadarıyla klasik world avantajları dışında hiç bir olayı olmayan kart. 2-3 kampanyası arasında gözüme hgs kampanyası çarptı. öğrenci için çok ideal olmuş bravo.
bu arada önceden 20 tl olan aidat ücreti artık yokmuş.
bu arada önceden 20 tl olan aidat ücreti artık yokmuş.
öğrenciye, hatta çaışmayan öğrenciye (bana) 1000 (bin) liralık limitte çıkarıp bugün elime ulaşan kart. taksit erteleme ve taksit sayısını arttırma özellikleri çok iyi. bakalım limiti dolmamasına ne kadar dayanacağız.
Gündemdeki Haberler