bugün

11. nesil alevi yazar. aleviliğine sözüm yok da, sünnilere yezid demesi bir hayli üzmüştür. klasik alevilerden demek ki. bunların iyileri de var ama.
güneş doğarken ardında tepelerin...
hoşgeldin .
abi ömrümde tanıdığım en cahil alevi ünvanını şu an için kapmış yazardır kendisi. yazık lan bunları kim doğuruyor, kim yetiştiriyor anlamıyorum. hazreti muhammed ve hazreti ali semah döndü, semah sünnettir diyen abladır kendisi. alevilik islam-şamanizm sentezi bir saçmalıktır kardeşim. sizin soyunuz hazar türklerine dayanır. atalarınız da din olarak yahudiliği seçmişti.
Senin alacağın kullacını adını rocco siksin dediğim yazar.
hoşgeldin. koştursun dursun.
© copyright 2005 - 2026