bugün

esc 2010'un favorilerinden. şarkısı bard müzik soslu ve kulağa hoş geliyor. muhtemelen finallerde ilk 10'da göreceğiz. tipine bakınca rus olduğuna inanamamıştım. biyografisini okuyunca dedesinin boşnak opera şarkıcısı zahid nalic olduğunu öğrendim. sanatçı piyano ve akordiyon çalabiliyormuş.
eurovision 2010'da şarkısını ingilizce seslendirmiştir fakat aksanı oldukça bozuktur.sahneye grubuyla birlikte paspal bir şekilde çıkmıştır.giyimleri şarkılarıyla uyumluydu.eurovision'daki şarkısı eskicilerin bayılacağı cinsten.
© copyright 2005 - 2026