bugün

ankara'da bir gece kulübü. yeri güzel, tunus caddesinde. ilk 3'e gireceğini sanmıyorum, dj çok kötü, içkiler kötü çünkü çoğu mekan gibi giriş ücretine absolute yerine finlandia vodka veriyorlar ve çok az koyuyorlar. yine de alternatif.
kürt mekanı gitmeyin.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026