bugün

nba allstar 2012 için açıklanan oy listesinde olan tek türk basketbolcu için yapılan kampanya.

http://www.nba.com/allsta...rer=&cid=&ver=tur
üye olmak yeterli yalnız 24 saatte 1 oy kullanabiliniyor tek oy hakkınız yok istediğiniz kadar atabilirsiniz ..
son 2 sezondur eyvahlar içinde izlediğimiz bu sene ortalama bir performans sergileyen hido'ya oy vermek kimse kusura bakmasın ultra milliyetçilikten başka bir şey değil. seneyi bekleyin ömer geliyor çünkü onu seçeriz.
nedenmiş oylar hedoya sorarım size?

basketbolu seven, izlemekten zevk alan bir insan hidayet gibi estetik yoksunu düz bir oyuncuyu all star maçına sokmak ister mi?
© copyright 2005 - 2026