bugün
- kuzenin içine boşalmak12
- falıma bakmak isteyen var mı26
- erkekler neden az yaşar4
- yılmaz güney3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- hapşırırken aynı anda osurmak7
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- 2026 dünya kupası19
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- futbol12
- kemal kılıçdaroğlu15
- utku gümrükçü6
- birader yazar olmak3
- ioçk kızmış beyler4
- evde mum bulundurmak5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip6
- metrobüs kliması4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- yengeyi götürmek2
- vurdurmak özgürlüktür2
- eski entry lerini okuyup duygulanmak2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
- kolombiya2
- 1 yıldan fazladır sakız çüğnememek2
- hırvatistan2
- panama2
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- türk kahvesi içerken düşünülenler2
- 24 haziran 2026 kolombiya demokratik kongo maçı2
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- ayrılığın 7 aşaması6
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- yaz aşkı bulamamak7
- aldım kabul ettim9
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- çocuğa sen elime doğmuştun diyen doktor2
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- ona bir şey söyle9
bir adet yazar.
(#16349407) 30lu yaşlarının başında memelerinin dizine inmemesini isteyen harun abi.
hakkında, diğer yazarlara "gözünüzü seveyim bari bu trolle yüz vermeyin de eksi yerine artı oy verin" diye yalvarasımın geldiği yazardır.
tikiler cumhuriyetinde yaşadığını düşündüğüm bayan yazardır.
sutyenlerin her türlüsünü bilen yazarlarımızdandır .
Troll olma potansiyeli ve isteği yüksek, düşünceleri insanlık boyutundan çıkmış yazar. Umarım bu düşüncelerinden vazgeçer.
(bkz: sozlukteki turbanli yazarlar)
(bkz: sozlukteki turbanli yazarlar)
bana twitterdan ahlaksız teklifte bulunmuş yazar.
müge anlı'ya çıkmasını tavsiye ettiğim yazar. olay aydınlatılmalı beyler. *
mesaj yayınlayacağını açıklayan, dört gözle beklediğim yazar. bir gammazlıyım da çaylak olsun kendine gelsin.
aldığı kullanıcı ismi ile kadın yaratıcılığını, pardon yaratıcı özürlülüğünü bize gösteren yazardır. tabi başka sebeplerden de böyle nickler alabiliyorlar ki o daha kötü. ergen kızların dikkat çekmek için kadın isimleriyle nick almaları. eğer bunun içinse durum daha vahimdir.
birazcık işim var. yarın burada ak göt kara göt belli olacak. belli olduğunda kimin fake adresi ise ve kim tarafından paint işine girdiyse hesabını soracağım arkadaş.
şimdilik keyifle kal.
bu arada özel mesajlarımda "i" yerine "ı" kullandığımı bir sürüsü bilir. sen az bekle yienim.
şimdilik keyifle kal.
bu arada özel mesajlarımda "i" yerine "ı" kullandığımı bir sürüsü bilir. sen az bekle yienim.
kimin fake hesabı meraktayız.
eski nickini merak ettiğim yazar.
yanlış adama çatmış yazar. geçmiş olsun.
(#17134812)
(#17134812)
mantık hatasına yakalanmış yazardır. http://c1210.hizliresim.com/12/9/dtfhu.jpg bu fotoyu bazı insanlara mesaj olarak yollayan insandır (özel mesajı ben değil o yayınlıyor) ve bilmemektedir ki cevap yaz kısmı online liste iletisinin altında kalması gerekir.
bırakın bu işleri be, ne ergensiniz amıo koim.
bırakın bu işleri be, ne ergensiniz amıo koim.
gece yaz,
daha sonra kimse siklemeyince sil sabah yaz,
sonra sil öğleye doğru tekrar yaz,
eğer sen doğru söylüyorsan, bu sözlükten kalkar giderim. eğer bekle, ben doğru söylüyor isem, seninle beraber kaç kişi gider, bana "ahahaha" diye mesaj atan kaç adet orospuçocuğunu yollarım! onu da sen gör. *
tekrar söylüyorum, ben varım, mesajlarımız okunsun. hatta sana attığım ve senin de söylediğin gibi seni rahatsız eden bütün mesajlarımı paylaşmakta özgürsün.
iki tane mesajı arka arkaya burada paylaş. eyvallah "ben bu karıyı rahatsız etmişim" diyeceğim.
bekle, bekle çünkü intikam için biraz araştırma, biraz da zaman lazım. *
kimin kuklasısın, kimin gerçekte öremediği çorabı örmekle görevlisin, gerçek kullanıcı adını kullanmayan nasıl bir mahlukatsın, hepsi çıkacak ortaya...
az daha sabır, susuyorsak asaletimizden falan değil. içinde daha sert patlayabilmek için. ";)"
daha sonra kimse siklemeyince sil sabah yaz,
sonra sil öğleye doğru tekrar yaz,
eğer sen doğru söylüyorsan, bu sözlükten kalkar giderim. eğer bekle, ben doğru söylüyor isem, seninle beraber kaç kişi gider, bana "ahahaha" diye mesaj atan kaç adet orospuçocuğunu yollarım! onu da sen gör. *
tekrar söylüyorum, ben varım, mesajlarımız okunsun. hatta sana attığım ve senin de söylediğin gibi seni rahatsız eden bütün mesajlarımı paylaşmakta özgürsün.
iki tane mesajı arka arkaya burada paylaş. eyvallah "ben bu karıyı rahatsız etmişim" diyeceğim.
bekle, bekle çünkü intikam için biraz araştırma, biraz da zaman lazım. *
kimin kuklasısın, kimin gerçekte öremediği çorabı örmekle görevlisin, gerçek kullanıcı adını kullanmayan nasıl bir mahlukatsın, hepsi çıkacak ortaya...
az daha sabır, susuyorsak asaletimizden falan değil. içinde daha sert patlayabilmek için. ";)"
ısrarla kaşınan yazar. Kaşıma kısmına tanık olmak çok keyifli.
koministimam'ın söylediklerini yapacak kadar ciddi olduğundan haberi olmayan yazar.
os gee
dokuzuncu nesil silik.
iddialarına haklı olsa beni silik yapacak yazardı. kendisine attığımı idda ettiği uygunsuz mesajı "x" butonundan şikayet etse, bu mesaj incelenecek ve ben silik yiyecektim.
bir insan bir insanın açığını arayıp çaylak olması için şikayette bulunuyorsa, o insana karşı bir kin beslersiniz değil mi? hele onu silik yaptırmak için elinizde kozunuzda varsa, o kozu kullanır silik yapana kadar uğraşırsınız.
peki neden benim ona yolladığım mesajları beni sildirmek için kullanmadı? heralde çyle bir mesaj yoktu da ondan.
bok at izi kalsın, şimdi bu gitti, fake hesaptı, carttı, curttu bu yarın gene gelecek, bu sefer başka birine saracak.
gerçi her koyun kendi bacağından, ben temizim hacu. herkes kendi götüne baksın. * *
dokuzuncu nesil silik.
iddialarına haklı olsa beni silik yapacak yazardı. kendisine attığımı idda ettiği uygunsuz mesajı "x" butonundan şikayet etse, bu mesaj incelenecek ve ben silik yiyecektim.
bir insan bir insanın açığını arayıp çaylak olması için şikayette bulunuyorsa, o insana karşı bir kin beslersiniz değil mi? hele onu silik yaptırmak için elinizde kozunuzda varsa, o kozu kullanır silik yapana kadar uğraşırsınız.
peki neden benim ona yolladığım mesajları beni sildirmek için kullanmadı? heralde çyle bir mesaj yoktu da ondan.
bok at izi kalsın, şimdi bu gitti, fake hesaptı, carttı, curttu bu yarın gene gelecek, bu sefer başka birine saracak.
gerçi her koyun kendi bacağından, ben temizim hacu. herkes kendi götüne baksın. * *
(bkz: göte giren şemsiye açılmaz)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar