bugün

seyre deger belgesel
(bkz: kur yapma)
ortamdaki güzel bayanların ve mallaşma adayı erkeklerin yoğunluğu ile alakalı durum.
aynı zamanda bayanların burunlarını da kaldırması muhtemel durumdur.
tam tersi sessiz olursanız dikkat cekersiniz.espri yapmak ıcın can atanların,kendını ovmek ıcın cumle cabaları kuranların arasından kendınızı gosterıp etkıleme point inizi yukseltebılırsınız.
mallaşmadan kasıt öküz gibi bakmaksa tamamen doğru bir durum tespitidir.sessiz de kalsa, şebeklikte yapsa güzel bir kadını gözleriyle soymayan erkek yoktur.
(bkz: ortama guzel kadin girince erkeğin şebekleşmesi)
erkeklerin doğal davranamaması sonucu oluşan şekilleridir.
iki türlü bakabiliriz duruma aslında.
birincisi ortama güzel bir bayan geldigi zaman erkeğin özüne dönmesi

ikincisi ortama güzel bir bayan geldigi zaman erkeğin kendinden geçmesi

1-şimdi güzel bir bayan ortama girdiğinde bu erkek icin bir ilham kaynagı olabilir, bilirsiniz şarkıların coğu bayanlara sevgiye ve aşka dairdir. o erkek platonik bir aşka tutulur ve özüne döner, sanat ruhu kabarır belki bir daha göremeyeceği o bayan, onun hayat felsefesinden tutun şiirlerinin ana temasını oluşturur. belki o bayan bu erkeğin içerisindeki cevheri cıkarabiecek ve cıkaran tek şeydir. ki bu durumda bayanı da ele almak gerekir. bu masumane bakış açısıyla baktığımızda eğer kız aptal güzellerdense erkek şairlikten filozofluğa adım atacaktır. şayet ki kız güzel ve zekiyse bunu kendisinin burnunun kalkması icin bir neden saymayacak kadar dürüst ve pozitifse o zaman hedef ve ok birbirini bulur. *

2-güzel bir bayan ortama girdiginde erkekte abazanlık asılma gibi fonksiyonları tavan yapmışsa doğallık dibe vurmuş ne konuştuğunu ne dediğini bilmeden, sonradan "ya bu espriyi ben mi yaptım" sendromuna burunerek kendine bile gülebileceği hatta hayretlere düşeceği kendinden geçme hadisesidir. aklı beş karş havada ayaklar yere basmaz hale gelir. bayanı ise yine iki türlü değerlendirmek gerekir. bu durumda bayan ya bu şebekliğe daha hiç girmeden onurluca ortamı terk eder. ya da o da kendinden geçer ve ayak uydurur beraber kaynaşır giderler...
daha bir ileri versiyonu için bkz : ortama güzel kadın girince erkeklerin yüzüklerinin çıkarıp bekar havasına bürünerek taaruza geçmesi durumu
hatuna gereksiz espri yapmalar, olası rakibini şakayla karışık aşağılamalar ile gün yüzüne çıkan süreçtir. normalde odada sadece erkek olduğunda tombala çeken, burun karıştıran erkekler gider. yerine nazik, espirili, düşünceli erkekler gelir. yemek isteyen kadın da bu numaraları yer.
http://www.youtube.com/watch?v=m3aWGzJ_ZO8
ortama girince erkeklerin mallaştığını iddaa eden yazarın şeysi**.
eksik kelime barındıran başlık. doğrusu şöyle olmalıydı; ortama güzel kadın girince özgüveni olmayan erkeklerin mallaşması..

özgüveni olan adam mallaşmaz, mallaştırır. ne çabuk unuttunuz olm sloganı.
bu erkekleri uzun süredir tanıyorsanız şahit olduğunuzda günlerce gülünecek malzeme çıkarabileceğiniz durumdur. sizin tanıdığınız normalde kütükten hallice tepkiler veren kuzenlerin ortama güzel bir hatun geldiğinde kibarlıktan kırılma durumları hepsinin aniden birer kafka kesilmesi, duyarlılıktan hassaslıktan ölecek gibi olmaları kahkahalarınızı içinize bastırma çabalarınız ve ağzınızı her açtığınızda masa altından yediğiniz uyarı tekmeleri. insanı kadın olduğuna şükrettiren anlardan biridir.
(bkz: kişi kendinden bilir işi)
cem yılmazın anlattığı sebeptendir.
her kadının sevgili, manita,fukbudiy, sevgili, eş, partner olabilme ihtiöalinden kaynaklanan mallaşmadır.
beynin belli bir fonksiyonunun tamamen bir yere odaklanmasından mütevellit bir mallaşmadır.