bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar8
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı10
- filistin in ermeni soykırımını tanıması3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- sözlüğün adalet terazisi3
- neden sevgilim yok4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- bir filmde ölüyü oynamak4
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- göbeksiz erkek4
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- nervio5
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- herkesle iyi anlaşan insan18
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- ekonomi3
- et2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- era7capone2
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- dünya13
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- çok eski entryleri okumak2
- hayatını kaybetmek4
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- mor semsiyeli yabanci5
- vatandaş halinden memnun3
- deniz baykal7
- makarnaya sarımsak girer mi4
başbakan recep tayyip erdoğan'a göre ttnet arena'da cumartesi akşamı yaşanan protesto olayının açıklamasıdır. yapılan protesto organizedir kendisine göre.
başbakan:
"galatasaray'ın stat yapacak durumu yoktu, geldiler bizden yardım istediler biz de yaptık onlara kullanım hakkını verdik. zaten orası gs'nin değil bizimdir." diyor.
toki başkanı:
"gs yöneticileri geldiler bize yalvardılar biz de yaptık. ama aidatlarını aksattılar." diyor.
merak ettiğim bir şey var:
ali sami yen stadı'nın satışından elde edilen para toki'nin kasasına girmemiş midir? peki bu durumda toki nasıl oluyor da bu stadın tamamını kendisi yapmış oluyor?
başbakan erdoğan nasıl oluyor da galatasaraylıları böyle tehdit edebiliyor ve stat bizim malımızdır diyebiliyor?
ve gs başkanı adnan polat bütün bunlara rağmen gazetelere tam sayfa özür ilanları vererek nasıl hala başbakanı yalıyor?
adnan polat taraftarının arkasında duracağına ıslıklayanları stada almam diyor.
ben fb taraftarıyım ama galatasaray taraftarlarının yerinde olsam stada gitmem bir süre.
bakalım o zaman ne yapacak adnan polat?
başbakan:
"galatasaray'ın stat yapacak durumu yoktu, geldiler bizden yardım istediler biz de yaptık onlara kullanım hakkını verdik. zaten orası gs'nin değil bizimdir." diyor.
toki başkanı:
"gs yöneticileri geldiler bize yalvardılar biz de yaptık. ama aidatlarını aksattılar." diyor.
merak ettiğim bir şey var:
ali sami yen stadı'nın satışından elde edilen para toki'nin kasasına girmemiş midir? peki bu durumda toki nasıl oluyor da bu stadın tamamını kendisi yapmış oluyor?
başbakan erdoğan nasıl oluyor da galatasaraylıları böyle tehdit edebiliyor ve stat bizim malımızdır diyebiliyor?
ve gs başkanı adnan polat bütün bunlara rağmen gazetelere tam sayfa özür ilanları vererek nasıl hala başbakanı yalıyor?
adnan polat taraftarının arkasında duracağına ıslıklayanları stada almam diyor.
ben fb taraftarıyım ama galatasaray taraftarlarının yerinde olsam stada gitmem bir süre.
bakalım o zaman ne yapacak adnan polat?
organize işler, ergenekon, devrimci karargah, balyoz. şakagibiharbi.mp3 .
(bkz: eylem dediğin organize olur)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar