bilmem hangisi daha iyiydi? 8. sınıfın sonunda bir sınava girip kurtulmak mı? yoksa aynı sınav stresini 12 yaşından itibaren 3 sene çekmek mi? çocukluğun en güzel dönemlerini sınav stresiyle geçirmek mi?

sbs'nin artıları da var tabi. mesela... mesela... üç kere sınava girmenin getirdiği bir kurtarma şansı. 6. sınıfta düşük alırsan 7 ve 8'de düzeltebiliyorsun mesela. böyle de bir artısı var.

yine de hangisi kazanır bilmiyorum.
her ikisi de hayatı daha anlayamıyacak yaşta çocukların kaderlerini belirleyecek bir sınav niteliğindedir.
Kazanan kim olur? Ali mi Ayşe mi Mehmet mi?
Hiçbirisi. Bu küçücük bedenlerin ruhları yaşlandırılarak ölüme gönderiliyorlar dersane yollarında okul sıralarında.
oks daha zordu lan

sbs e giren biri olarak oks ile sbs kiyaslanmamali.
© copyright 2005 - 2026