bugün

oks vs sbs

bilmem hangisi daha iyiydi? 8. sınıfın sonunda bir sınava girip kurtulmak mı? yoksa aynı sınav stresini 12 yaşından itibaren 3 sene çekmek mi? çocukluğun en güzel dönemlerini sınav stresiyle geçirmek mi?

sbs'nin artıları da var tabi. mesela... mesela... üç kere sınava girmenin getirdiği bir kurtarma şansı. 6. sınıfta düşük alırsan 7 ve 8'de düzeltebiliyorsun mesela. böyle de bir artısı var.

yine de hangisi kazanır bilmiyorum.
© copyright 2005 - 2026