bugün
- aile evinde yaşamak4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- galatasaray lobisi6
- nilsu berfin aktaş3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- şile2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- kemalistler8
- devlet bahçeli3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- aşure3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlüğün tadının kaçması4
- futbol17
- türk kızı egosu6
yeni nesil sözlük yazarı. inşallah kızdır.
sohbeti hoŞ olan, samimi, anlayıŞlı yazar. Yazılarını seve seve okuyoruz.
yazıları gibi sohbetininde içten olduğu yazar.
benim nick altıma sıçıp batıran sözde yazarımtrak, ben buyum hacı.
ankara da polis evine roketli saldırı, başlığına girdiğim entry kanına dokanmış sanırım nick altıma sıçtı batırdı, sanırım çok kanına dokanmış entrym, sakin ol şampiyon alttarafı düşüncemizi belirttik, sanırım bu yazarımtrak çocukluğunda şiddet görmüş ve akabinde kendi düşüncelerini başka yazarlarda da görmek istiyor. kendisi ''kaldıramayacağım şeyler yapmam'' demiş, bir entry girdim alttarafı kendi düşüncem kaldıramadı gitti.
istatistikleri takip etmeyen yazar. entry üçüncü olmuş ya la. ayrıca beni tebrik eden yazarları ben de tebrik ederim.
edit: anlam bütünlüğü.
edit: anlam bütünlüğü.
Bu gece Saçmalamak isteyen yazar.
Ellerinde bir matem havası var. ölümüne susamış gibi aşka. bilseler gülmezlerdi öyle alaycı arkamdan. sönmek üzere olan bir ışığa bakıyorsun kimi zaman. az kaldı der gibi baktım gözlerine "dayan, az kaldı." sevdiğim narin ve naif; ama bir o kadar da hırçın. ellerimi bir türlü bırakamıyor. anlamsız da kimi zaman; lakin bir gülüşü yeter düğümü çözmeye. şimdi desem ki; boşver. "nasıl boşvereyim be adam? senin hiç ruhun alındı mı elinden?" "yok yok, bu kadın iflah olmaz. sanrılarla geçecek sanırım ömrü. gerçek aşkı mı istiyorsun? Peki, sen bilirsin." yolun sonunu kimse göremez. Gördüğünü zanneder. Tahmin eder. Hani bana sormuştun "umut nedir?" diye. Ben de sana "umut, istanbul'a yağan yağmurun her bir damlasının üzerine düşme beklentisidir." demiştim, hatırladın mı? işte şimdi o beklentinin içerisindeyiz. Belki bir gün anlarsın sen de beni; yeşil gözlü mavi baykuşumsun sen benim. Bulunmayanımsın. Çektiğim ve çektirdiğim tüm acılar yok olup gitsin uykunla beraber.
Ellerinde bir matem havası var. ölümüne susamış gibi aşka. bilseler gülmezlerdi öyle alaycı arkamdan. sönmek üzere olan bir ışığa bakıyorsun kimi zaman. az kaldı der gibi baktım gözlerine "dayan, az kaldı." sevdiğim narin ve naif; ama bir o kadar da hırçın. ellerimi bir türlü bırakamıyor. anlamsız da kimi zaman; lakin bir gülüşü yeter düğümü çözmeye. şimdi desem ki; boşver. "nasıl boşvereyim be adam? senin hiç ruhun alındı mı elinden?" "yok yok, bu kadın iflah olmaz. sanrılarla geçecek sanırım ömrü. gerçek aşkı mı istiyorsun? Peki, sen bilirsin." yolun sonunu kimse göremez. Gördüğünü zanneder. Tahmin eder. Hani bana sormuştun "umut nedir?" diye. Ben de sana "umut, istanbul'a yağan yağmurun her bir damlasının üzerine düşme beklentisidir." demiştim, hatırladın mı? işte şimdi o beklentinin içerisindeyiz. Belki bir gün anlarsın sen de beni; yeşil gözlü mavi baykuşumsun sen benim. Bulunmayanımsın. Çektiğim ve çektirdiğim tüm acılar yok olup gitsin uykunla beraber.
Kimseyi tehdit etmeyen yazar. Bak kırmızı başlıklı kız, küfür ettiğin mesajın hala duruyor. Çok lazımsa, o mesajları da alır koyarım buraya. Lafı doğru organlarınla anlamalısın. Gözlerinle okuyup beyninle idrak etmezsen sonuç seninki gibi oluyor. Git kumda evcilik oyna.
Edit: imla.
Edit: imla.
Asla taciz ve saygısızlık etmemiş yazar. Elimde belgeler var. Ayrıca
hakkaten bi sıkıntı var bu kadında. Bir şey eksik yani. Ama ne?
hakkaten bi sıkıntı var bu kadında. Bir şey eksik yani. Ama ne?
Gitar eğitimi almak isteyen rakçı yazar .
hoş sohbeti olan, kültürlü, kendini bilen yazardır. naif konuşmasıyla vaktin nasıl geçtiğini anlayamadım. umarım her şey gönlüne göre olur.
(#23943187) harika söylemiş yazardır. Hay ağzın bal yesin işte bu. Hislerime tercüman oldu. inşallah akp lidir.
özlediğim, gönül dostu. gitar eğitimi almasına gerek yoktur, pek ala güzel çalar; dinlemesini bilirseniz. şimdi biraz uzaklarda kendisi, ben de öyle. ama bir gün yollarımız yine kesişir ve iki bira üzerine kokoreç yemenin zevkini yine tadarız. kadıköy-tuzla arasında 130a(yanlış hatırlamıyorsam) da ettiğimiz sohbetin bile tadı damağımda, hey gidi koca adam...
Özlediğim yazar. Ne zamandır konuşmuyoruz nasılsın inşallah demek istediğimdir. Gör de bi kendine gel be allahsız. Çıkmışsındır tatilden.
Sabahları uyandığımda aynaya bakıp "allah affetsin kimin çocuğuysa." diyorum. Öyle çirkinim.
tam bir canım.
Kendisinin minik boylu yakın dövüş ustası biri olduğunu duyunca tırstığım, sanki görsem her an dövcek gibi.(jackie chan gibi olabilir) bazen bazen + veririm. Zamanında dünün beğenilen entrylerinden 3.sünü yazmış ona + verdim.
Çok şükür nickaltı coşkun olmayan yazar. Böyle çok da saçma şeyler yazmıyor en azından. Bir kaç tip zamanında bulaşıp siliği yediler işte. Ne güzel lan, kendi hâlimdeyim. Bulaşan da yok.
Ek: 1.77 o kadar da minik bir boy değil lan.
Ek: 1.77 o kadar da minik bir boy değil lan.
Veda eden yazar. Vedasını kendisine yakıştıramadığım yazar bir diğer ifadeyle. Bir çok anlamda gitmiştir kendisi, belki de bir çok yerden. Sözlükten gitmiş ne çıkar. Şimdi bu yazıyı yanlış anlayan da çıkar. Düşündüğünüz gibi değil, belki başka yazarları tekrar etmiş olacağım ama kendisi gerçekten iyi bir dinleyiciydi. Öyle boşver kafana takma gibilerinden geçiştirenlerden değildi. Kararlarının teması gitme endeksliydi. Sebepleri vardı aldığı kararlarda besbelli. Her ne kadar hiç bir zaman öğrenemeyecek olsak da. Gidişleri mutlu sonla biter inşallah. Kendisinden bir ricam olacak. olur da bir gün tekrar burayı okuyacak, burada yazacak olursa ve bu yazıyı da okursa okuduğuna dair bir belirti olsun. Yazdıklarım Havada asılı kalsın istemem.
Veda makamından bir sözle noktalıyorum yazdıklarımı. Ne görsem ötesinde hasretini çektiğim diyar, kavuşmak nasıl olmaz madem ki ayrılık var. Temennim yolu açık, hasretini çektiği diyarlar olsun. Ve kavuşsun sevdiklerine ayrılıklar yaşamadan. Sağlıcakla...
Veda makamından bir sözle noktalıyorum yazdıklarımı. Ne görsem ötesinde hasretini çektiğim diyar, kavuşmak nasıl olmaz madem ki ayrılık var. Temennim yolu açık, hasretini çektiği diyarlar olsun. Ve kavuşsun sevdiklerine ayrılıklar yaşamadan. Sağlıcakla...
Özlediğim yazar. Hiçbir yerde bulamadığım ve bulmak istediğim yazar. Geri dön ya da gördüysen üç kere vur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar