bugün

Burda 2. gecem teşekkürler .. herkese iyi sabahlar..
hoş gelmiş yazar.
ikinci gününde yazar olmuş çaylak. Kız diye mi böyle acaba?
bu yazara hiç kimse, noktanın bir defa kullanıldığından ve noktadan önce boşluk bırakmanın abesliğinden hiç bahsetmedi mi?

gözlerim kanıyor resmen.

göz kanatan bir yazar.
Lakin eleştirilmek de güzeldir . Teşekkürler arkadaşlar .
© copyright 2005 - 2026