bugün

nokia'nın şık, ucuz ve iyi mp3 çalan yeni telefonu. satış fiyatı 225 lira civarında.

kamerası 2.0. kötü yönü bu.

http://www.nokia.com.tr/c...nokia-2700/specifications
defalarca yere düşmesine, hor kullanılmasına rağmen 2 buçuk senede en ufak arıza yapmayan bir telefon. keşke 2-3 tane daha alsaydım dedirtir insana.
babamın yıllarca kullandığı taş gibi telefon.
wifisi de olsa tadından yenmezdi.
babam öldü gitti, telefon hala duruyor lan.
bi gün sinirden duvara vuracam telefonu, babam ölmüş sen hala sağlamsın diye.
© copyright 2005 - 2026