bugün

nokia 2700

babamın yıllarca kullandığı taş gibi telefon.
wifisi de olsa tadından yenmezdi.
babam öldü gitti, telefon hala duruyor lan.
bi gün sinirden duvara vuracam telefonu, babam ölmüş sen hala sağlamsın diye.
© copyright 2005 - 2026