bugün

Her daim skandallar ve hakaret gibi olaylar yüzünden çaylak yiyip daha sonra yazar olup takipçi kasan ilgi açı yazarımsı. Bir clickbait, bir trol. Gr8 b8 m8 hayırlı yazmalar.
Tavşan bir yazarımız.
genç bir tavşan üyemiz.
not düşeyim de geri kalmayayım.
az önce kendisine arı mı uçar ayı mı gibi ciddi bir soru sormama rağmen beni tehdit eden seviyesiz yazar. clickbait kendisi çok güzel gözleme yapan bir deyzemiz aynı zamanda.
eski nicki "fall love the white rabbit"i geri istemektedir.

gör beni moderasyon.
çılgın bir yazar.
nick değiştirmek üzere olan yazar. hani buraya gelip aaa bu yazar nereye gitti diyenler olursa yardımcı olayım.

kendisi az önce 3 gün sonra alacağı nicki bir başlık açarak belirtti. ancak başlık, formata ölümüne aykırı olduğundan silinecek. sizler de ortada kalıp, panikleyeceksiniz. allahtan zorba var. naytın yeni nicki:

pijamalipetsise

evet arkadaşlar buna benzer bi nick alacakmış. bu nicki bulana kadar kimseye inanmayın.
© copyright 2005 - 2026