(#20012444) adamın anasına avradına düz gitse daha samimi ve içten bir eleştiri olurdu. adamın objektifliğini ilmi derinliğini kahvedeki adam ağzıyla eleştirmiş. hiç inandırıcı değilsin azizim.
edit: eleştirdiği herifi de günahım kadar sevmem.
© copyright 2005 - 2026