bugün

neden afyon'nun bu kadar sevildiğini anlamış değilim pahalı olması mı uygulamaların sınırlı olması mı bir marka olması mı yoksa gösteriş için mi?
(bkz: ayfon) (bkz: iphone)
© copyright 2005 - 2026