bugün

(bkz: #19352026) entrysii ile salak salak konuşmuş polis
bozuntusudur. ohh çaylak
olmuş bir de aptal yazar.
başı altında kalasıca yazarıdır.
(bkz: marwin marwin) amacın ne anlayamadım. neyin peşindesin bunu da anlayamadım yazarıdır.
tek amacı küçümsemek ve hor görmek olan yazar.
(bkz: #19451193) takdir ettim.
(#19452913)benimle aynı davanın adamı.

ülküler gökteki yıldızlar gibidir, ulaşamazsan bile rotanı gösterir.
hahahahah ayda en az 2-3 kere çaylak olan yazar. yine çaylak olmuş.
aslında yazdıkları kaliteli ve akıllıca. ama kendini aşınca sözlük formatına aykırı gidiyor.
(bkz: polis memuru) imiş.
(bkz: #19913975)insan olmadığı kesin olduğundan biz ona "vahşi" demeyi uygun bulduk *
ters psikoloji mi yapıyo yoksa cidden psikolojisi mi bozuk karar veremedigim yazarımsı bi yaratık.
(bkz: dokuzuncu nesil silik)
© copyright 2005 - 2026