bugün

özel mesajla artı oy isteyen sözlük kezbanı

marwin marwin'dir efendim. mesleğimi öğrendi, maaşımı sordu, evimi sordu. en son bana artı oy versene yakışıklı dedi.(beni görmüşlüğü yok) daha da cevap alamadı tabii. nickaltıma yazmış bir sürü karşılık almak için. ama ebesininkini aldı.
© copyright 2005 - 2026