bugün
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- burç saçmalığı4
- cut the crap3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek2
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- nofap5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tekerlek kaşar4
- sedat pekmez18
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- tarot falına inanan salak8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- kadınlar neden aldatır16
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- 2026 dünya kupası15
- futbol8
- devşirmelik makamı13
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- özbekistan2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- portekiz2
- aldım kabul ettim4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- hoşçakal leyla2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- lionel messi11
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ithal et3
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- fransız arabaları3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
Avrasya Tv'de ters açı adlı programın sunucusu.
osman baydemirin ettiği küfürlere yaptığı yorumlar takdire şayandır. bundan sonra programlarını takip edeceğim program sunucusudur. ayrıca kendisinde bir Banu Avar kokusu vardır..
bengü türk'te her gün medya açılımı adlı programda dinlediğim, güzel konuşan, bilgili bir yorumcu.
'teröre karşı ortak deklarasyonun altına imza atılmasına izin verildiği için ak parti'ye tarih önünde büyük bir şans verilmiştir.' tespitiyle vurucu bir tez ortaya atmış yiğit.
(bir ülkücü entry'sidir)
türk milliyetçiliğinin faşizm ile arasındaki farkı 'dik duruşla' sergilen, hitabetini dinlerken 'helal olsun' dedirtebilen aslan.
asker olsam komutanım olsun isteyeceğim adam, öğrenci olsam öğretmenim olsun isteyeceğim adam, hasta olsam doktorum olsun isteyeceğim adam, adam gibi adam.
nemrut'un yaktığı ateşi söndürmek, hz.ibrahim'i kurtarmak için su taşıyan karıncadır.
türk milliyetçiliğinin faşizm ile arasındaki farkı 'dik duruşla' sergilen, hitabetini dinlerken 'helal olsun' dedirtebilen aslan.
asker olsam komutanım olsun isteyeceğim adam, öğrenci olsam öğretmenim olsun isteyeceğim adam, hasta olsam doktorum olsun isteyeceğim adam, adam gibi adam.
nemrut'un yaktığı ateşi söndürmek, hz.ibrahim'i kurtarmak için su taşıyan karıncadır.
twitter hesabı: http://twitter.com/#!/murat_ide
facebook fan sayfası: http://www.facebook.com/murat.ide.fann
facebook fan sayfası: http://www.facebook.com/murat.ide.fann
bengü türk kanalını izlemeye tek sebep adam.yorumları,tespitleri hakikaten vurucu nitelikte.
Türkiye'deki tek ülkücü kanalın bengütürk tv'nin genel yayın yönetmenidir. Kanala geldiğinden bu yana kanalda büyük gelişmeler oldu. Birazcık sermayesi olsa çok daha güzel işler başarabilecek fikir yazarıdır. Ters açılarını izlerken tüylerin diken diken olmaması imkaansızdır.
Ülke meseleleri hakkindaki yorumlarini begendiğim,yazilarini ve programlarini takip ettigim yazar.
osman baydemir'le ilgili bir videosu var.
http://www.youtube.com/wa...dzbie&feature=related
http://www.youtube.com/wa...dzbie&feature=related
yeni keşfettiğim, koşa koşa hakkında yazılanları okumaya geldiğim eli öpülesi nadide insan.
(bkz: ters açı)
kendisiyle tanışma imkanı da bulduğum bengütürk tv de adam gibi programlar yapan adam gibi adam gerçek bir türk milliyetçisi ve ülkücüdür.
En ufak bir elestiriye bile tahammül edemeyen terbiye noksanı,küfürbaz basit bir adamdır.hasbel kader o koltuga oturdugu asikardır.
bengütürk tv de medya açılımı adlı programı yapan doğruları konuşan gazeteci abimiz.
An itibariyle bengütürk tv de medya açilimi programin da izlenmesi gereken programdir.
kaliteli yorumların sahibi isim.
bu akşamki medya açılımında bozüyük toplantısı çerçevesinde el konulan 5 kalem malın satışında devletin nasıl 386 trilyon zarara uğratıldığını teker teker açıklayarak salı günü grup toplantısında hebele hübele yapan başbakana kapak üstüne kapak yapmıştır.
bugünkü yazısında son olayları ve olayın perde arkasını çok güzel özetlemiş gazeteci.
olayları çok yerinde değerlendiren bilge kişilik...
http://www.ortadogugazetesi.net/haber.php?id=29208
http://www.ortadogugazetesi.net/haber.php?id=29208
--spoiler--
TAŞA YAZIK DA PARKA DEĞiL Mi?
Gezi olaylarının bilançosu diye her ağızdan açıklamalar duyuyoruz..
Elbette üzücü bir bilanço.. Dükkanı, otomobili,evi zarar gören vatandaşlar.. Sağlık sorunlarıyla karşılaşan vatandaşlar.. Yaşadıkları korku da cabası..
Ancak ben bu açıklamalardaki bir ayrıntıya takılıyım günlerdir.. Diyor ki devlet büyüklerimiz "Gezi Parkı'ndaki taşlar söküldü, beton zemin hasar gördü, duvarlar yıkıldı.."
Bunları duyunca da sormadan edemiyorum;
-Milletin karşısına geçmiş hala parktaki taşın hesabını soruyorsunuz.. Koca parkı ortadan kaldırmak için oraya iş makinalarıyla dalanın, paktaki taşı dert etmesi ne kadar samimi ?
Elbette o taşların kullanıldığı yer önemli.. Ama koca parkı yok etmek isteyenin, parkın taşını dert etmesi, zekamızla alay etmek değil de nedir?
iYi Ki IMF'YE BORCUMUZ YOK..
Başbakan ve hükümet üyeleri sık sık tekrarlıyor;
-IMF'ye şu kadar borcumuz vardı, ödedik bitti, şükürler olsun..
Milletimizin bir bölümü de alkışlıyor;
-YAŞASIN BORCUMUZ BiTTi..
Bakın size bir hatırlatma yapayım..
-Tüketici kredileri 220 milyar 708 milyon TL,
-Konut kredileri 98 milyar 760 milyon TL,
-Taşıt kredileri 8 milyar 161 milyon TL oldu.
Ben yapayım toplamayı; 327.5 kimlar TL.. Kimin borcu bu? Ee sizin..
**
Pek seviniyoruz devletin IMF borcu kapandı diye de,, onun 15 katı bizzat kendi borcumuz..
Bu borcu devlet ödemeyecek sevgili kardeşim, sen ödeyeceksin.. Saçtılar önümüze, süsleyip sattılar paraları kredi sözleşmeleriyle.. Koştur koştur imzaladık uzatılan kağıtları.. Sıcak para üzerine kurulu ekonomileri, oradan buradan gelen iki çatlak sesle taklaya geliyor.. Faiz tırmanıyor.. Hükümet şikayet ediyor ama, kendisi ve o malum "LOBi" bu işten kazanıyor.. Sen oturmuş kara kara düşünüyorsun "Yandık, ne yapacağız?" diye..
Rahat ol.. Niye dert ediyorsun ki, nasılsa IMF'ye borcun bitti..
Derdin, 327.5 milyar TL borcunsa, aldırma, ne diyor Başbakan;
-BORÇ YEĞiDiN KAMÇISI..
Ödenir, ödenir..
--spoiler--
TAŞA YAZIK DA PARKA DEĞiL Mi?
Gezi olaylarının bilançosu diye her ağızdan açıklamalar duyuyoruz..
Elbette üzücü bir bilanço.. Dükkanı, otomobili,evi zarar gören vatandaşlar.. Sağlık sorunlarıyla karşılaşan vatandaşlar.. Yaşadıkları korku da cabası..
Ancak ben bu açıklamalardaki bir ayrıntıya takılıyım günlerdir.. Diyor ki devlet büyüklerimiz "Gezi Parkı'ndaki taşlar söküldü, beton zemin hasar gördü, duvarlar yıkıldı.."
Bunları duyunca da sormadan edemiyorum;
-Milletin karşısına geçmiş hala parktaki taşın hesabını soruyorsunuz.. Koca parkı ortadan kaldırmak için oraya iş makinalarıyla dalanın, paktaki taşı dert etmesi ne kadar samimi ?
Elbette o taşların kullanıldığı yer önemli.. Ama koca parkı yok etmek isteyenin, parkın taşını dert etmesi, zekamızla alay etmek değil de nedir?
iYi Ki IMF'YE BORCUMUZ YOK..
Başbakan ve hükümet üyeleri sık sık tekrarlıyor;
-IMF'ye şu kadar borcumuz vardı, ödedik bitti, şükürler olsun..
Milletimizin bir bölümü de alkışlıyor;
-YAŞASIN BORCUMUZ BiTTi..
Bakın size bir hatırlatma yapayım..
-Tüketici kredileri 220 milyar 708 milyon TL,
-Konut kredileri 98 milyar 760 milyon TL,
-Taşıt kredileri 8 milyar 161 milyon TL oldu.
Ben yapayım toplamayı; 327.5 kimlar TL.. Kimin borcu bu? Ee sizin..
**
Pek seviniyoruz devletin IMF borcu kapandı diye de,, onun 15 katı bizzat kendi borcumuz..
Bu borcu devlet ödemeyecek sevgili kardeşim, sen ödeyeceksin.. Saçtılar önümüze, süsleyip sattılar paraları kredi sözleşmeleriyle.. Koştur koştur imzaladık uzatılan kağıtları.. Sıcak para üzerine kurulu ekonomileri, oradan buradan gelen iki çatlak sesle taklaya geliyor.. Faiz tırmanıyor.. Hükümet şikayet ediyor ama, kendisi ve o malum "LOBi" bu işten kazanıyor.. Sen oturmuş kara kara düşünüyorsun "Yandık, ne yapacağız?" diye..
Rahat ol.. Niye dert ediyorsun ki, nasılsa IMF'ye borcun bitti..
Derdin, 327.5 milyar TL borcunsa, aldırma, ne diyor Başbakan;
-BORÇ YEĞiDiN KAMÇISI..
Ödenir, ödenir..
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar