bugün

Viski markası.
Elime böyle bir viski geçti. Ne içen birini ne fiyatını bulabildim.
Nerde satılıyor kim alıyor bilen varsa bilgilendiriverebilir mi?
viskiyle aram yok.
girneden votka getirmistim.
hala bitiremedim.
birisi hic acilmamis.

takas da etmem.

3lu sarabiliyorsan elimde guzel seyler var.
ben saramiyorum.

adres ayni.

kisaca neden reklam yapiyorsun ki.
© copyright 2005 - 2026