Tv den seyrettiğim kadarıyla,otobüs ve minibüslerden inen fordçu yoldaşlarımızın, meydanları doldurmak suretiyle gerçekleştirdiği eylemler bütünüdür.
onlar yoldaş değildir... ipini koparmış abazamsılardır... her yerde görüldüğü gibi mitinglerde de olabilir... ama allah korusun bir fark edildi mi... oradaki milyon kişi viteslerini bozabilir...
sadece türk insanına özgüdür...

- abi hatunlara bak
+ off... dal dal ne kadar ellersek kardır...
© copyright 2005 - 2026