hiç şaşmadan bahar ayında nezle olan yazar. *
şu sıralar mesgul olan yazar. bir kac gune sozlukte at kosturacak yazar aynı zamanda.
nice yıllara yazarı. üzülmemesi dileğiyle.
bugün doğum gününü yine yalnız geçiren insan.
mayıs'ta uçurtma uçuracak olan arkadaşımdır.
on numara beş yıldız adamdır.
beni olur olmadık anlarda çok şaşırtan hatta en çok şaşırtan ulu insandır. her yıl en orjinal hediyeleri bana o verir. burda onun derinliğinden, duruşundan, şirin gözlüklerinden bahsetmek isterdim ama sabrivurduvetac ile ikisi pek bi canım, pek bi cigerimdir. yerim.
özlenilen adamdır. adamdır.
kendisine adamsın demek istediğim yazardır.
taa eskişehire gidip yanıbaşında ki edirneye uğramayan yazardır. ailemdendir.
eskişehir'e gelip beni es geçmemiş yazardır. bölümü olsun, tutkuları olsun , fikirleri olsun on numara adamdır. onunla bunu http://www.youtube.com/watch?v=MiypPhwIHSc konuşup gülerken bir yandan da http://www.kulzick.com/milesot.htm bunu tartışabilirsiniz.*

geç gelen edit: çok daha güzel şeyler de yaşamayı haketmektedir. valla bak
dolu dolu bir yazardır kendisi.severek okuyoruz.
uluslararası şirket sahibi edasında yoğun olup doğumgünümü unutan yazar ama öncelikle kardeşim.*
kendisine, inatla teşekkür ettiğim ulu yazar.
o zaman, tekrardan ''teşekkür ederim'' ben. *
tanıştığımız ilk anda ''şunu bana çevirmekten vazgeçmez misin'' dedirtip atarlanmama sebep olandır ama dünya tatlısıdır o ayrı*
kıymetlimiz. lakin nickiyle çok rahat dalga geçebileceğim ve nitelendirmek için sıfat bulamadığım kardeşim. hoş gelmiştir.
(bkz: MissKing)
© copyright 2005 - 2026