bugün

sözde 90 lar atmosferi olan film aşırı başarısız bir film 90 lar atmosferini yaşatmak için kaykaycılıktan başka konu bulamadınız mı filmdeki 90 lar atmosferi çok zorlama o kadar çok göze batıyor ki film widescreen değil bildiğin 4:3 oran ile izliyosun bildiğin kare yani bunlar göze batan detaylar aymosferi yaşatmayı engelliyor.

çok bayık bir film ve pedofili var.
© copyright 2005 - 2026