bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- kemal kılıçdaroğlu14
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek3
- aldım kabul ettim9
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde10
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- yaz aşkı bulamamak7
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- romanya romanı3
- iş flörtü5
- yazarların hastalıkları2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- jojo tarzı sözlük yazarları2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- düşünürken tavana bakmak4
- herbokolog4
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- ona bir şey söyle8
- anormal intikamlar2
- kurban2
- su içmekten göbeğin çıkması4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- pelin gümüşdağ2
- biraz osursak mı3
- yastığın soğuk tarafı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- ayrılığın 7 aşaması4
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
kendisine verilse çok şık duracak isimleri, komünist çocuklarına verilen isimler entry sine giren yazarcık.
biz maymundan gelmişken o şempanzeden gelmiştir. altıncı nesile mensup olduğunu her girdisinde haykırmaktadır.
zeki, çalışkan ve hayal gücü yüksek. girişken, yüksek ticari zekaya sahip ve yine hayal gücü yüksek. tikky ve concon tayfasına çifti 300 tl den converse satabilecek kadar iddialı, paketi 1,5 tl olan piliç etinden mamül köftenin, adedini 7 tl den cevahir alışveriş merkezinde satamazsam bu şehri terkederim diyecek kadar gözü kara. sahi melterh bizim mallar ne oldu?!
tez zamanda nick altından gerekli ayarı yiyecek kişi, bu hava fazla sana.
(bkz: bekle beni istanbul)
(bkz: bekle beni istanbul)
bazı hallerinden hayata rest çektiğini, vazgeçmişliğin doruğunu tanıdığını düşündüğün yazardır.Dibe vurabilir, olsun oda dipten gider...
sevgilisine pek bi aşık olan insan. ayrıca unutmadan(peh.).
(bkz: peh)
(bkz: altıncı nesil peh)
(#5609457)
tek kelime ile yazık...
tek kelime ile yazık...
(#5388408) altına imza attıgım entry nin yazarıdır, başarılı entrylerinin devamını diliyoruz, ailecek ilgi ile izliyoruz.
uludağ sözlük kanka sektorune katılmayı elinin tersiyle itmiş onurlu yazar * kalıtelı entrylerinin devamını diliyoruz
(bkz: başarılar)
edit: kardeştir, dert ortağıdır. dinler anlatıldıkça, aklına gelen çözüm yollarını önerir. aşık olmayı becerebilmiş nadir erkeklerdendir. sözlükte abazanlık yapmayacak kadar kendini bilir, gunluk hayatta başka klavye başında başka olanlardan değildir. lafını esirgemez. tanıdık tanımadık aklına yatmadıysa konu verir ayarı * sevdiceğiyle bir ömür mutlu olsun yazarıdır. son ütücüdür. *
(bkz: başarılar)
edit: kardeştir, dert ortağıdır. dinler anlatıldıkça, aklına gelen çözüm yollarını önerir. aşık olmayı becerebilmiş nadir erkeklerdendir. sözlükte abazanlık yapmayacak kadar kendini bilir, gunluk hayatta başka klavye başında başka olanlardan değildir. lafını esirgemez. tanıdık tanımadık aklına yatmadıysa konu verir ayarı * sevdiceğiyle bir ömür mutlu olsun yazarıdır. son ütücüdür. *
bana kişisel iletim konusunda ilham vermiş yazar. *
(bkz: #5482162)
üslubu pek de sağlam olmayan bir yazardır.
not: ilk izlenim budur.
düdüt:
(bkz: #5484370)
sağolsun sadece bir kaç entry mi değerlendirerek bilinç altıma girebilmiş yazardır. tabii bu benim ibneliğimdir. öyle bilinçaltı dediğin olay pat diye dışarı vurulur mu? ayıp bana. bir de kadınları aşşağılama iç güdüm varmış(iç güdü olayına çok farklı başlıklarda yaklaşmak lazım burda girmeyeceğim) beni doğuran insan kadındır, 2 tane kız kardeşim var kadındır, halam var kadındır, teyzem var kadındır, inanmayacaksın ama nenem de kadındır. bunun yanında çok değerli kadın arkadaşlarım ve en önemlisi hayatımdan çok değer verdiğim bir kadın
vardır. buna rağmen kadınlardan nefret ediyormuşum helal olsun bana, nasıl becerebiliyorum bunu anlamadım.
*********
peki kendi bayanlara saygıda sıfır türk erkekleri diye başlık açarken ve bu başlığın altını küfürler ile doldururken düşünmemiş midir ki; kendi erkektir, babası varsa erkektir, amcası varsa erkektir, dayısı varsa erkektir inanmayacaksınız ama dedesi bile erkektir. bunun yanında bilmiyorum var mıdır ama dost dediğimiz o arkadaşlar da erkek değil midir? sevdiği konusuna gelince de cinsel tercihini bilmediğim için ,aynı zamanda bilinç altına da onun kadar hızlı girme yeteneğim olmadığı için yorum yapamayacağım. belki en önemlisi hayatından çok değer verdiği bir de erkek vardır.
**********
he bir de hakkımda derin araştırma yapmış sanırım, bolcana entry lerimi örnek göstermiş, eğer gözlerini ve aklını net bir şekilde kullanabiliyorsa tekrar baksın o entry lere. anlamına baksın, espri yeteneği varsa hangilerinin espri amaçlı, hangilerinin kinaye amaçlı olduğunu da kavrayabilir.
**********
bir şey daha var komiksi diye de bir sıfat yakıştırmış, tekrar saolsun diyorum ve ekliyorum. komikin ne olduğunu bilmeyen birinin yakıştırdığı komiksi ne kadar güvenilir olur tartışılır. (bu tespit in açıklaması bir üst paragraftadır)
he unutmadan, 6. nesil çaylakım
düdüt 2:
(bkz: #5490619)
nick altıma kafasında bir karakter oluşturup yazmış kişidir. sağolsun beni benden daha iyi tanıyor.
--spoiler--
he bu arada unutmadan, 6. nesil çaylak
--spoiler--
üslubu pek de sağlam olmayan bir yazardır.
not: ilk izlenim budur.
düdüt:
(bkz: #5484370)
sağolsun sadece bir kaç entry mi değerlendirerek bilinç altıma girebilmiş yazardır. tabii bu benim ibneliğimdir. öyle bilinçaltı dediğin olay pat diye dışarı vurulur mu? ayıp bana. bir de kadınları aşşağılama iç güdüm varmış(iç güdü olayına çok farklı başlıklarda yaklaşmak lazım burda girmeyeceğim) beni doğuran insan kadındır, 2 tane kız kardeşim var kadındır, halam var kadındır, teyzem var kadındır, inanmayacaksın ama nenem de kadındır. bunun yanında çok değerli kadın arkadaşlarım ve en önemlisi hayatımdan çok değer verdiğim bir kadın
vardır. buna rağmen kadınlardan nefret ediyormuşum helal olsun bana, nasıl becerebiliyorum bunu anlamadım.
*********
peki kendi bayanlara saygıda sıfır türk erkekleri diye başlık açarken ve bu başlığın altını küfürler ile doldururken düşünmemiş midir ki; kendi erkektir, babası varsa erkektir, amcası varsa erkektir, dayısı varsa erkektir inanmayacaksınız ama dedesi bile erkektir. bunun yanında bilmiyorum var mıdır ama dost dediğimiz o arkadaşlar da erkek değil midir? sevdiği konusuna gelince de cinsel tercihini bilmediğim için ,aynı zamanda bilinç altına da onun kadar hızlı girme yeteneğim olmadığı için yorum yapamayacağım. belki en önemlisi hayatından çok değer verdiği bir de erkek vardır.
**********
he bir de hakkımda derin araştırma yapmış sanırım, bolcana entry lerimi örnek göstermiş, eğer gözlerini ve aklını net bir şekilde kullanabiliyorsa tekrar baksın o entry lere. anlamına baksın, espri yeteneği varsa hangilerinin espri amaçlı, hangilerinin kinaye amaçlı olduğunu da kavrayabilir.
**********
bir şey daha var komiksi diye de bir sıfat yakıştırmış, tekrar saolsun diyorum ve ekliyorum. komikin ne olduğunu bilmeyen birinin yakıştırdığı komiksi ne kadar güvenilir olur tartışılır. (bu tespit in açıklaması bir üst paragraftadır)
he unutmadan, 6. nesil çaylakım
düdüt 2:
(bkz: #5490619)
nick altıma kafasında bir karakter oluşturup yazmış kişidir. sağolsun beni benden daha iyi tanıyor.
--spoiler--
he bu arada unutmadan, 6. nesil çaylak
--spoiler--
(#5292018) entrysi ile adriana ya siktiri çekmiş yazardır.
(bkz: uludagsozlukteki yazarlarin kafasinin guzel olmasi)
naptın hacı sen ya? insan bi buyur eder.*
(bkz: uludagsozlukteki yazarlarin kafasinin guzel olmasi)
naptın hacı sen ya? insan bi buyur eder.*
darwin'le şahsi bir meselesi olduğunu düşündüğüm yazardır.
eminem'in relapse albümüne girdiği entrysiyle iyi müzik analizi yapabildiğini gördüğümüz yazar. hoşgelmiş.
bir aşık daha. zeki sanırım. hoşgelmiştir. 6.nesildir, başımızın üstündedir.
altıncı nesil yazar. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar