bugün

Sapık, abazan, bi an önce sağlıklı düşünmeye başlaması gereken vasat kişi.

Gerçi beyni yok ki neyi düşünecek vasıfsız.
Mesajına cevap vermediğim için kafayı bana taktı.

Erkeğin Kezban'ı da ayrı itici.

Cidden kadın olsan kıskançlıktan beni bulup boğarmişsın. iyi şanslıyım.
© copyright 2005 - 2026