bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- genç görünmeye çalışmak3
- enjoy im vaccinated2
- günün şiiri5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- içtim şarabı13
- büstiyer2
- rakı sevmemek7
- şafak çak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- çift katlı otobüs3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- kadir inanır22
- venezuella depremi3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- aşure yapan sözlük kızları7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- japonya7
- of çok sıkıcı olmanız2
- kemalist dünya24
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- insan olmaya ceyrek kala3
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- true'nun çaylak olması16
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
dolandırıcı alışveriş sitesidir. kimse fiyatlara kanıp sipariş vermesin, direk tescilli hırsız bunlar. sitede gösterilen ayakkabılar gelmiyor sonrasında da ne para iadesi nede değişim yapılıyor. baştan sonra hepsini anlatacağım;
internette ayakkabılara bakarken şans eseri buldum bu siteyi. her yerde fiyatı 300 lira olan cat marka bot 154 liraya satılıyor sitede. ödeme seçenekleri de para havalesi ve kapıda ödeme. online alışveriş seçeneği yok yani. bende gönül rahatlığıyla kapıda ödemeli şekilde siparişimi verdim. ertesi sabah siteden telefonumu aradılar siparişinizi kargoya veriyoruz diye, özellikle sordum sahte ürün gelirse kabul etmem diye. orjinal cat gelecek ama önceki sezon ürünü olduğu için ucuz olduğu söylendi. ekstradan da kredi kartıyla kapıda ödeme yapacağım için 10 lira daha indirim kazanmışım. fiyat 144 lira oldu yani. neyse güven verdi bana bu alçaklar. öbür gün oldu geldi kargo, ödeme yapamadan kutuyu açamayacağımı söyledi kargocu. bende ısrar etmeden kredi kartıyla çektirdim tutarı. kutudan pazarda 10 liraya satılmayacak, cat ile alakası olmayan birşey çıktı. hemen aras kargoya gidip geri iademi yaptım. adamlara da uzun süre ulaşamadım. en zonunda açtılar telefonumu ve bugün ödeyeceğiz, yarın ödeyeceğiz diye diye 3 hafta oyaladılar beni. en sonunda çağıralırım ve whatsappımı engellediler. bende sözlükten yaptıklarını yazdım bunların(bu yazı değil, öncesinde yazdığım bir entry). google a sitelerinin adı yazıldığında ilk sırada çıkınca benim yazdığım bunlar beni tekrar aramaya başladılar, yok işte siz bizi yanlış anladınız yok şöyle yok böyle. yalvar yakar yazıyı sildirdiler bana 3 gün içinde söz verdiler parayı göndereceklerini. bugun son gündü, aradım tüm telefonları kapalı. artık paramı gönderseler bile silmem bu yazıyı yeter ki bu adiler başka insanları salak yerine koyamasınlar.
özet: sakın ama sakın sipariş vermeyin dolandırılırsınız. biraz araştırın internette başka sitelerde de dolandırılan insanların yazıları var.
internette ayakkabılara bakarken şans eseri buldum bu siteyi. her yerde fiyatı 300 lira olan cat marka bot 154 liraya satılıyor sitede. ödeme seçenekleri de para havalesi ve kapıda ödeme. online alışveriş seçeneği yok yani. bende gönül rahatlığıyla kapıda ödemeli şekilde siparişimi verdim. ertesi sabah siteden telefonumu aradılar siparişinizi kargoya veriyoruz diye, özellikle sordum sahte ürün gelirse kabul etmem diye. orjinal cat gelecek ama önceki sezon ürünü olduğu için ucuz olduğu söylendi. ekstradan da kredi kartıyla kapıda ödeme yapacağım için 10 lira daha indirim kazanmışım. fiyat 144 lira oldu yani. neyse güven verdi bana bu alçaklar. öbür gün oldu geldi kargo, ödeme yapamadan kutuyu açamayacağımı söyledi kargocu. bende ısrar etmeden kredi kartıyla çektirdim tutarı. kutudan pazarda 10 liraya satılmayacak, cat ile alakası olmayan birşey çıktı. hemen aras kargoya gidip geri iademi yaptım. adamlara da uzun süre ulaşamadım. en zonunda açtılar telefonumu ve bugün ödeyeceğiz, yarın ödeyeceğiz diye diye 3 hafta oyaladılar beni. en sonunda çağıralırım ve whatsappımı engellediler. bende sözlükten yaptıklarını yazdım bunların(bu yazı değil, öncesinde yazdığım bir entry). google a sitelerinin adı yazıldığında ilk sırada çıkınca benim yazdığım bunlar beni tekrar aramaya başladılar, yok işte siz bizi yanlış anladınız yok şöyle yok böyle. yalvar yakar yazıyı sildirdiler bana 3 gün içinde söz verdiler parayı göndereceklerini. bugun son gündü, aradım tüm telefonları kapalı. artık paramı gönderseler bile silmem bu yazıyı yeter ki bu adiler başka insanları salak yerine koyamasınlar.
özet: sakın ama sakın sipariş vermeyin dolandırılırsınız. biraz araştırın internette başka sitelerde de dolandırılan insanların yazıları var.
Anlatılanlar doğruysa, linç edilmesi gereken sitedir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar