bugün
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- x in memeleri3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- genç görünmeye çalışmak6
- 19 yaşında kızla yatmak2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- gitme diye yalvarmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- şarapçı bey koala birader3
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- 33 yaşında olmak3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- ilgi manyağı2
- coca cola2
- hootsuite2
- sözlüğün kırbacı3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bir şeyin adını koyamamak2
- türkiye9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
dolandırıcı alışveriş sitesidir. kimse fiyatlara kanıp sipariş vermesin, direk tescilli hırsız bunlar. sitede gösterilen ayakkabılar gelmiyor sonrasında da ne para iadesi nede değişim yapılıyor. baştan sonra hepsini anlatacağım;
internette ayakkabılara bakarken şans eseri buldum bu siteyi. her yerde fiyatı 300 lira olan cat marka bot 154 liraya satılıyor sitede. ödeme seçenekleri de para havalesi ve kapıda ödeme. online alışveriş seçeneği yok yani. bende gönül rahatlığıyla kapıda ödemeli şekilde siparişimi verdim. ertesi sabah siteden telefonumu aradılar siparişinizi kargoya veriyoruz diye, özellikle sordum sahte ürün gelirse kabul etmem diye. orjinal cat gelecek ama önceki sezon ürünü olduğu için ucuz olduğu söylendi. ekstradan da kredi kartıyla kapıda ödeme yapacağım için 10 lira daha indirim kazanmışım. fiyat 144 lira oldu yani. neyse güven verdi bana bu alçaklar. öbür gün oldu geldi kargo, ödeme yapamadan kutuyu açamayacağımı söyledi kargocu. bende ısrar etmeden kredi kartıyla çektirdim tutarı. kutudan pazarda 10 liraya satılmayacak, cat ile alakası olmayan birşey çıktı. hemen aras kargoya gidip geri iademi yaptım. adamlara da uzun süre ulaşamadım. en zonunda açtılar telefonumu ve bugün ödeyeceğiz, yarın ödeyeceğiz diye diye 3 hafta oyaladılar beni. en sonunda çağıralırım ve whatsappımı engellediler. bende sözlükten yaptıklarını yazdım bunların(bu yazı değil, öncesinde yazdığım bir entry). google a sitelerinin adı yazıldığında ilk sırada çıkınca benim yazdığım bunlar beni tekrar aramaya başladılar, yok işte siz bizi yanlış anladınız yok şöyle yok böyle. yalvar yakar yazıyı sildirdiler bana 3 gün içinde söz verdiler parayı göndereceklerini. bugun son gündü, aradım tüm telefonları kapalı. artık paramı gönderseler bile silmem bu yazıyı yeter ki bu adiler başka insanları salak yerine koyamasınlar.
özet: sakın ama sakın sipariş vermeyin dolandırılırsınız. biraz araştırın internette başka sitelerde de dolandırılan insanların yazıları var.
internette ayakkabılara bakarken şans eseri buldum bu siteyi. her yerde fiyatı 300 lira olan cat marka bot 154 liraya satılıyor sitede. ödeme seçenekleri de para havalesi ve kapıda ödeme. online alışveriş seçeneği yok yani. bende gönül rahatlığıyla kapıda ödemeli şekilde siparişimi verdim. ertesi sabah siteden telefonumu aradılar siparişinizi kargoya veriyoruz diye, özellikle sordum sahte ürün gelirse kabul etmem diye. orjinal cat gelecek ama önceki sezon ürünü olduğu için ucuz olduğu söylendi. ekstradan da kredi kartıyla kapıda ödeme yapacağım için 10 lira daha indirim kazanmışım. fiyat 144 lira oldu yani. neyse güven verdi bana bu alçaklar. öbür gün oldu geldi kargo, ödeme yapamadan kutuyu açamayacağımı söyledi kargocu. bende ısrar etmeden kredi kartıyla çektirdim tutarı. kutudan pazarda 10 liraya satılmayacak, cat ile alakası olmayan birşey çıktı. hemen aras kargoya gidip geri iademi yaptım. adamlara da uzun süre ulaşamadım. en zonunda açtılar telefonumu ve bugün ödeyeceğiz, yarın ödeyeceğiz diye diye 3 hafta oyaladılar beni. en sonunda çağıralırım ve whatsappımı engellediler. bende sözlükten yaptıklarını yazdım bunların(bu yazı değil, öncesinde yazdığım bir entry). google a sitelerinin adı yazıldığında ilk sırada çıkınca benim yazdığım bunlar beni tekrar aramaya başladılar, yok işte siz bizi yanlış anladınız yok şöyle yok böyle. yalvar yakar yazıyı sildirdiler bana 3 gün içinde söz verdiler parayı göndereceklerini. bugun son gündü, aradım tüm telefonları kapalı. artık paramı gönderseler bile silmem bu yazıyı yeter ki bu adiler başka insanları salak yerine koyamasınlar.
özet: sakın ama sakın sipariş vermeyin dolandırılırsınız. biraz araştırın internette başka sitelerde de dolandırılan insanların yazıları var.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar