bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- amerika birleşik devletleri7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç olmanın en güzel yanı6
- iran2
- portekiz5
- kolombiya4
- genç görünmeye çalışmak7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- özbekistan4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- x in memeleri3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- içtim şarabı13
- şarapçı bey koala birader3
- panama3
- kadir inanır22
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- hırvatistan3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
çeşitli markaların topluca bulunduğu yerlerde, çiftlik hayvanlarının yaptığı gibi, yer, içer, izler, alışveriş yapar, sıçar, tekrar yer, sıçar, işer, kusar, acıkır, uyur, sıçar, sıçar, sıçar, sıçar.
sıçtığı tuvalet yetersiz gelir, gün ışığına hiç çıkmadan metro yoluyla direk başka bir avm ye gider.
orada da yemek yer. kıyafet bakar. avmlerde şık gözükmek için avm den kıyafet bakarlar.
domuzlar gibi yemek yerler. yan taraftaki tuvalete sıçarlar. sıçarlar ama temizlemezler. diğer bir insancık gelir
onun üstüne sıçar. sıça sıça boktan bir dağ yaparlar. tüm tuvaletten çıkan bok kokusu festfud markalarının et kokusuna karışır.
geçenlerde bir grup için rakınkoka gittim, ana sahnenin yanında tuvaletler vardı. rakınkok zaten bir marka festivali. başka hiçbir amacı yok. efendim rüzgar esiyor duman çıkmış "sadece koklayacaktım" şarkısını söylüyor, seyyar tuvaletlerden esip gelen bok kokuları, direk ana sahnenin önünde. hayır yanında burger king var ve insanlar domuz gibi tıkınıyor tuvaletin yanında. tam masalara en yakın tuvalete gidip hunharca sıçtım. aslında megafon olsaydı götüme dayayıp sıçabilirdim. olsun. unutmuşuz. yani böyle böyle
"sadece koklayacaktım" derken harbi bok koklayarak söyledik şarkıları. limp bizkit çıktı artık bok değil "insan ölüsü sindirip sıçmış insanın bok kokusu" geliyordu.
konu biraz dağıldı sanırım. uzun zamandır uzun entry yazmyınca birikmiş. bu aralar sadece "bkz" veriyoruz. malum sürekli
entry siliniyor. uzun uzun yazıyoruz sonra silinince komik oluyor.
ya bunlar hayvan ya. bunlar zaten mutasyona uğradı. bırakın sıçamayana kadar yesinler. en sonunda kapitalizmle
beraber kendilerinden parça kese kese yiyecek kadar delirecekler. babadan oğula nesil oldular.
çok sakat var.
sıçtığı tuvalet yetersiz gelir, gün ışığına hiç çıkmadan metro yoluyla direk başka bir avm ye gider.
orada da yemek yer. kıyafet bakar. avmlerde şık gözükmek için avm den kıyafet bakarlar.
domuzlar gibi yemek yerler. yan taraftaki tuvalete sıçarlar. sıçarlar ama temizlemezler. diğer bir insancık gelir
onun üstüne sıçar. sıça sıça boktan bir dağ yaparlar. tüm tuvaletten çıkan bok kokusu festfud markalarının et kokusuna karışır.
geçenlerde bir grup için rakınkoka gittim, ana sahnenin yanında tuvaletler vardı. rakınkok zaten bir marka festivali. başka hiçbir amacı yok. efendim rüzgar esiyor duman çıkmış "sadece koklayacaktım" şarkısını söylüyor, seyyar tuvaletlerden esip gelen bok kokuları, direk ana sahnenin önünde. hayır yanında burger king var ve insanlar domuz gibi tıkınıyor tuvaletin yanında. tam masalara en yakın tuvalete gidip hunharca sıçtım. aslında megafon olsaydı götüme dayayıp sıçabilirdim. olsun. unutmuşuz. yani böyle böyle
"sadece koklayacaktım" derken harbi bok koklayarak söyledik şarkıları. limp bizkit çıktı artık bok değil "insan ölüsü sindirip sıçmış insanın bok kokusu" geliyordu.
konu biraz dağıldı sanırım. uzun zamandır uzun entry yazmyınca birikmiş. bu aralar sadece "bkz" veriyoruz. malum sürekli
entry siliniyor. uzun uzun yazıyoruz sonra silinince komik oluyor.
ya bunlar hayvan ya. bunlar zaten mutasyona uğradı. bırakın sıçamayana kadar yesinler. en sonunda kapitalizmle
beraber kendilerinden parça kese kese yiyecek kadar delirecekler. babadan oğula nesil oldular.
çok sakat var.
Gündemdeki Haberler