bugün
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 19 yaşında kızla yatmak5
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- ankara nın en güzel yanı2
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- versuch2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle10
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç görünmeye çalışmak7
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- eski işyerine tekrar başlamak4
- kemalist dünya24
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sabaha kadar okunacak kitap4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kadınlar2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- her insanın bir cini olması8
- amerika birleşik devletleri7
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- x in memeleri3
- portekiz5
- kolombiya4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dünya12
- üniversitelerin gereksiz olması16
- şarapçı bey koala birader3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
çeşitli markaların topluca bulunduğu yerlerde, çiftlik hayvanlarının yaptığı gibi, yer, içer, izler, alışveriş yapar, sıçar, tekrar yer, sıçar, işer, kusar, acıkır, uyur, sıçar, sıçar, sıçar, sıçar.
sıçtığı tuvalet yetersiz gelir, gün ışığına hiç çıkmadan metro yoluyla direk başka bir avm ye gider.
orada da yemek yer. kıyafet bakar. avmlerde şık gözükmek için avm den kıyafet bakarlar.
domuzlar gibi yemek yerler. yan taraftaki tuvalete sıçarlar. sıçarlar ama temizlemezler. diğer bir insancık gelir
onun üstüne sıçar. sıça sıça boktan bir dağ yaparlar. tüm tuvaletten çıkan bok kokusu festfud markalarının et kokusuna karışır.
geçenlerde bir grup için rakınkoka gittim, ana sahnenin yanında tuvaletler vardı. rakınkok zaten bir marka festivali. başka hiçbir amacı yok. efendim rüzgar esiyor duman çıkmış "sadece koklayacaktım" şarkısını söylüyor, seyyar tuvaletlerden esip gelen bok kokuları, direk ana sahnenin önünde. hayır yanında burger king var ve insanlar domuz gibi tıkınıyor tuvaletin yanında. tam masalara en yakın tuvalete gidip hunharca sıçtım. aslında megafon olsaydı götüme dayayıp sıçabilirdim. olsun. unutmuşuz. yani böyle böyle
"sadece koklayacaktım" derken harbi bok koklayarak söyledik şarkıları. limp bizkit çıktı artık bok değil "insan ölüsü sindirip sıçmış insanın bok kokusu" geliyordu.
konu biraz dağıldı sanırım. uzun zamandır uzun entry yazmyınca birikmiş. bu aralar sadece "bkz" veriyoruz. malum sürekli
entry siliniyor. uzun uzun yazıyoruz sonra silinince komik oluyor.
ya bunlar hayvan ya. bunlar zaten mutasyona uğradı. bırakın sıçamayana kadar yesinler. en sonunda kapitalizmle
beraber kendilerinden parça kese kese yiyecek kadar delirecekler. babadan oğula nesil oldular.
çok sakat var.
sıçtığı tuvalet yetersiz gelir, gün ışığına hiç çıkmadan metro yoluyla direk başka bir avm ye gider.
orada da yemek yer. kıyafet bakar. avmlerde şık gözükmek için avm den kıyafet bakarlar.
domuzlar gibi yemek yerler. yan taraftaki tuvalete sıçarlar. sıçarlar ama temizlemezler. diğer bir insancık gelir
onun üstüne sıçar. sıça sıça boktan bir dağ yaparlar. tüm tuvaletten çıkan bok kokusu festfud markalarının et kokusuna karışır.
geçenlerde bir grup için rakınkoka gittim, ana sahnenin yanında tuvaletler vardı. rakınkok zaten bir marka festivali. başka hiçbir amacı yok. efendim rüzgar esiyor duman çıkmış "sadece koklayacaktım" şarkısını söylüyor, seyyar tuvaletlerden esip gelen bok kokuları, direk ana sahnenin önünde. hayır yanında burger king var ve insanlar domuz gibi tıkınıyor tuvaletin yanında. tam masalara en yakın tuvalete gidip hunharca sıçtım. aslında megafon olsaydı götüme dayayıp sıçabilirdim. olsun. unutmuşuz. yani böyle böyle
"sadece koklayacaktım" derken harbi bok koklayarak söyledik şarkıları. limp bizkit çıktı artık bok değil "insan ölüsü sindirip sıçmış insanın bok kokusu" geliyordu.
konu biraz dağıldı sanırım. uzun zamandır uzun entry yazmyınca birikmiş. bu aralar sadece "bkz" veriyoruz. malum sürekli
entry siliniyor. uzun uzun yazıyoruz sonra silinince komik oluyor.
ya bunlar hayvan ya. bunlar zaten mutasyona uğradı. bırakın sıçamayana kadar yesinler. en sonunda kapitalizmle
beraber kendilerinden parça kese kese yiyecek kadar delirecekler. babadan oğula nesil oldular.
çok sakat var.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar