bugün

Silik yemiş yazar.

Bir otel anısı yazısı dikkatimi çekti. Baktım silik. Üzüldüm lan.
9. nesil silik yazar... Güle Güle bypanda.
nik altına birşeyler yazmış güzel arkadaşımız lakin maalesef, apartman yöneticileri tarafından kaldırılan başlık yüzünden yazısı boşa gitmiş ve dahi benim hangi yazıma binaen onu yazdığını anlayamama sebep olmuştur. ne diyek. eyvallah.
ilkokul sorusu sorup, dalgaya alınınca "hepinizi anneme söyleyeceğim :(:(" tribine giren yazar sanırım.
Nickinden anlaşılacağı üzere panda yavrusu olduğu düşünülen yazar.
(#15757603)
(#15754226)
w sever yazar.
hoş gelmiş.
an itibari ile çaylak yazar.
bu insan güruhu ile muhabbet etmek için sadece yazışma kanallarını kullanınız.
başlığı henüz açılmamış bir ergen nicki. demedi demeyin geldiğinde görürsünüz. *

hoşgeldin sığırcan.

edit: senin başlığını açan toynaklarımı sikiyim. hatun arıyorum diye başlık mı açılır lan. hayırlı uçuşlar...
© copyright 2005 - 2026