ileride alınabilecek Güzel bir nick olabilir.

Not: niyetim beşiktaşlı arkadaşları tahrik etmek , kızdırmak falan değil. Hatta bence 2-1 lik ilk maç daha efsane bir maçtı.
Hiç böyle düşünmemiştim çok yaratıcı ve ilginç. Liverpool taraftarı bunu niye hiç kullanmadı acaba.
© copyright 2005 - 2026